Profilsida skapad
2008-03-04
Hei !
Har desverre ikke fotoapparat og mulighet til å få bilde inn på PC`n, så dere får tenke dere ei halvgammal dame med langt lyst hår istedenfor. Har ikke reist så masse, det koster jo litt, men har veldig lyst å reise, ikke bare vanlig sydentur der en ligger flat og lar seg steke av sola og alle stedene ser like ut, men kunne tenkt meg turer der en kan se og oppleve litt også.
Er gift, 3 voksne barn, to barnebarn og vi har ellers 2 små bortskjemte hunder av typen Kinese Crested, altså nakenhunder.
Ellers er jeg nesten døv, så tegnspråk er jeg glad i og holder av og til kurs.
Tantes besökta platser
