Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Gullsing
Gullsing säger om Steven13s bild:
Jag GILLAr spegelbilder, men var kunde du hitta ett så fint motiv? Gilla
3 januari 2009 13:06 - Anmäl
Strid
Strid säger om Steven13s bild:
Fin bild! Var är den tagen?
3 januari 2009 01:17 - Anmäl
Ingemar_e
Ingemar_e säger till Steven13:
Tack för infon, fina foton du har. Ingemar
26 november 2008 23:32 - Anmäl
Steven13
Steven13 säger till Ingemar_e:
hej! tack! det var nära lysekil (inte so långt från Uddevalla), är just medlemmar därför har jag inte skrivit från var än.
26 november 2008 23:30 - Anmäl
Ingemar_e
Ingemar_e säger om Steven13s bild:
Det var en vacker bild, kanske du inte hunnit skriva från var.
26 november 2008 23:10 - Anmäl
Steven13
Steven13 laddar upp bilder:3
10 nya bilder
26 november 2008 22:58 - Anmäl