Kön / Ålder
Kvinna, 45 årBor i
NorrköpingRestyp
Backpacker slackerSysselsättning
JobbarBesökta länder
14Profilsida skapad
2007-10-18Olofssonjohannas besökta platser
Aktiviteter (Skriv kommentar)
Amazinggreys säger till Olofssonjohanna:
Här får du en länk till, sedan tror jag du klarar dig :-) Jan http:/www.sarawaktourism.com
14 december 2007 22:40 - Anmäl
Visa liknande (3)
Amazinggreys säger till Olofssonjohanna:
När det gäller boende Johanna så har jag adresser till alla typer av boende. Vad är du intresserad av. Jag har ju såklart inte bott överallt, men du kan få lite adresser.
11 december 2007 18:18 - Anmäl
Amazinggreys säger till Olofssonjohanna:
Du har ju två stater på Borneo, Sabah och Sarawak och emellan dessa ligger Brunei. Utanför Sarawaks kust ligger Pulau Labuan. När det gäller Sarawak är det runt huvudstaden Kuching det mesta är centrerat. Kuching är en mycket vacker stad som ligger ungefär 3 mil från havet. Jag tycker nog att man bör besöka ett "longhouse" och kanske t.o.m. bo där någon natt. Ibans heter folket som bor i longhusen... »
11 december 2007 14:18 - Anmäl
Olofssonjohanna säger till Amazinggreys:
Hej igen!
Jag är mkt intresserad av info om Sarawak. Gärna lite tips om vad man bör tänka på, saker som du säkert fått erfara när du varit där. Boende, säkerhet, mat etc....
Finns det några överskattade turistfällor? Vad får vi inte missa?
Johanna
11 december 2007 13:13 - Anmäl
Visa liknande (1)
Joakimn säger till Olofssonjohanna:
Hej igen.
Vi börjar i Kualalumpur 18 dec sen tar vi oss till Thailand med tåg eller båt.Skall till en liten ö som heter koh bon le under jul o nyår..försöker ta oss via havet tillbaka till Malaysia och sen flyga till Borneo. I Borneo..
Nja..har inget direkt spikat men vi landar i kutakinabalu den 5:e jan. Tänkte höra mig för ang mount kinabalu o ev börja med en bestigning av detta berg,sen har... »
10 december 2007 20:26 - Anmäl
Amazinggreys säger till Olofssonjohanna:
Jag vet inte mycket o m den indonesiska delen. Om Sarawak har jag en del material.
10 december 2007 19:00 - Anmäl
Olofssonjohanna säger till Amazinggreys:
Vad jag förstår så åker flest människor till den malaysiska delen, eller? Jag är intresserad av tips om båda. Har inte så stor koll på skillnaderna än.
MVH Johanna
10 december 2007 16:29 - Anmäl


