Hej Tweedy,
själv letar också efter en reskompis till Thailand. Tänker åka under andra halvan av februari eller början på mars under 2 v. Är partysugen och ganska lätt att umgås med! Låter det intressant och är det fortf aktuell hör av dig till e-post
Hej S,
kvar i Sthlm? Hör av dig. Reser mer än gärna till Thailand under 2 v. i februari ev början på mars! Har inte köpt biljett än... men tänker göra det när som helst, med eller utan reskompis! Nås lättast på e-post