Mallebil

Kön / Ålder
Kvinna, 40 år
Bor i
Västerås
Restyp
Äventyrare
Sysselsättning
Pluggar
Civilstatus
Sambo
Besökta länder
7
Profilsida skapad
2007-08-22

Mallebils besökta platser
Aktiviteter  (Skriv kommentar)
Joje_66
Joje_66 säger i Mallebils diskussion "Köra i USA":
Tänk på att det är, INTE alls alltid OK att svänga höger vid rött! Skiljer från stat till stat ok t.o.m. stad till stad. Kolla alltid skyltningen om det är tillåtet. MAn måste iakta stor varsamhet då man svänger, både mot korsande trafik och gångtrafikanter, då man har hela ansvaret om något händer. Har sett mer än en gång att folk kört ut ovch fått en bil i sidan faktiskt. Vi såg faktiskt en b...
25 maj 2008 12:43 - Anmäl
Mallebil
Mallebil startar diskussionen "Köra i USA":5
Hur är det att köra i de där stora landet? Är vägarna stora och bra att köra på? Är de nå speciella trafikregler man måste tänka på som inte finns här i Sverige? På filmer tycker jag alltid det ser ut som att vägarna bara är raka och tomma på andra bilar. Är de så? (utanför storstäderna vill säga). Är hyrbilarna oftast automat?
20 maj 2008 17:00 - Anmäl