Ja du ska självklart göra det du alltid velat men tro mig, det är ingen rolig tripp:( Känns lite som slöseri på tid man kunde använt till roligare saker.. Kanske lite båt från Aten till närliggande öar? Men prova för all del..En erfarenhet är alltid en erfarenhet..Bra som dålig..
Hej där!!
Jag har redan bokat resa åker ner nu den 18 sept. Tog en flygstol till Herakoli ska vara där i 3 nätter sen vidare till södra sidan av Kreta. Men kommer du ner så är jag ju där. Liss