Profilsida skapad
2010-03-12
Jag älskar att uppleva saker! Det spelar nästan ingen roll vad det är, bara det är nytt. Allt negativt blir positivt i mina ögon när det handlar om upplevelser. Här är ett exempel: En gång när jag var på studieresa i Zambia hade mitt bagage skickats till Sydamerika istället och jag fick veta att jag skulle få det först två veckor senare. Så där stod jag i mjukisbyxor och tjocktröja mitt i Afrika med endast böcker i handbagaget. Jag var 18 år och hade inga pengar att tala om. Jag var dessutom närsynt och mina linser och glasögon låg i den försvunna väskan. Katastrof? Nej. Det visade sig bli de bästa två veckorna i mitt liv!
Kayvolkovas besökta platser
