Profilsida skapad
2008-02-20
Jag gillar att åka på semester när vi har dåligt väder i Sverige, se mig om och kombinera sol,bad,attraktioner, god mat mm.
Vill gärna åka tillsammans med min man då vi snart går i pension och kan ta dagen som den kommer.
Idaho1993s besökta platser
