Hassejr

Kön / Ålder
Man, 42 år
Restyp
Äventyrare
Sysselsättning
Jobbar
Civilstatus
Sambo
Besökta länder
8
Profilsida skapad
2008-10-07

Hassejrs besökta platser
Aktiviteter  (Skriv kommentar)
Hassejr
Hassejr säger i Emma_christians diskussion "Vietnam":
Hej! Åk till Mui Ne, jag och min sambo var där i våras! Grymt nice ställe för de som diggar kite-surf, bonfire fester etc! Finns även en hel del att se runt omkring, kostade 27 dollar för en rundtur på 4 timmar (och det va för en hel bil 4 platser) helt ok i stan Phan Tiet va det oxå, Men shoppingen va inget att ha där, och resturangerna inte alls lika bra och mysiga som i Mui Ne! ...
6 augusti 2009 16:23 - Anmäl
Anniot
Anniot säger till Hassejr:
ja, njuter det gor jag =) okej, det var ju inte riktigt samma, men vattensport iaf ! det ar svindyrt! 50dollar for en timme tror jag det var! vet inte om det var med instruktor, men tror det,. ah nu pa onsdag! harligt! nu ar jag i HCMC, men ska inom 2 veckor tillbaks till mue ne, har min mormor o morfar dar just nu!
1 februari 2009 14:19 - Anmäl
Hassejr
Hassejr säger till Anniot:
låter som du njuter.. nix, jag har bara kört wakeboard o lite wakesurf innan.. men tänkte lära mig kita under tiden i mui ne, läste dock att det va dyrt som snusk att hyra utrustning där :( vi är kvar i kalla sverige, snö utanför fönstret :P vi åker nu på onsdag.. landar 9.45 i hcmc :) när skall du till mui ne då?
31 januari 2009 11:35 - Anmäl
Hassejr
Hassejr säger till Kjellorix:
Tack för den bra infon ang Kitesurf i Mui Ne, Kikade lite på vad det kostade att hyra där.. ganska dyrt tyckte jag.. är det bättre att köpa beg grejer där tror du? om man ändå tar me de till sverige.. mvh
8 januari 2009 15:21 - Anmäl
Jack96
Jack96 säger till Hassejr:
Nej tyvärr inte. Vi hade bara 4 veckor på oss och valde att ta Kambodja oxå, vilket var en fullträff. Ha de Anne
23 december 2008 12:24 - Anmäl