Jag hoppas att vi får fint väder. Men det vet man ju aldrig.
det jag VET vi ska göra är att åka till Loro Parque iaf :-)
Älskar delfiner och späckhuggare..
Tack för tipset på resturangen, ska se om vi hittar den :-)
Hej Halloncabby!
Teneriffa och Playa de las Americas var helt okej. Men nu var det så att det regnade ett par dagar och var molnigt några dagar, så vi var lite besvikna.
Men där fanns fina stränder och mysiga restauranger. Även en hel del stora fina shoppingcenters (vilka vi besökte en hel del pga vädret). Det är ju ganska turistigt där, men ändå mysigt.
Kan rekommendera den indiska restaurange... »