Hejsan!
Kommit hem från en helt underbar vecka på Samos!!
Det är ett mysigt ställe där man verkligen har det lungt och skönt och bara njuter av lugnet! Men är du intresserad av att ha liv och rörelse är inte detta resmål att rekommendera.
Perfekt parresmål tycker jag.
Pythagorion var den staden som hade bäst stränder och mest arkeologiska fynd att titta på och hamnen var helt bedårande. Vi åk... »