Profilsida skapad
2010-03-16
ensamstående med en snart tonårsdotter
förtidspensionerad pga kronisk värk och är därför fattig som en lus men med stora resedrömmar
Reste på "riktigt" utomlands senast när jag var i tonåren och åkte med familjen...=P Enda gången jag rest ensam utanför Norden var på språkresa till England i högstadiet. Å då blev jag engelsklärare åt Stockholmsungarna som inget kunde istället. =/
Annars har det bara varit runt i Sverige o lite i Danmark tillsammans med tösen de senaste åren
Så vill du ha resesällskap och har råd att bjuda på allt så kan du ringa! ;)
Estrins besökta platser
