Vi åt en helt fantastiskt god middag, (bland mina 10 i topp faktist) på "Kisskakkukk" Lilla göken för 180 Sek var . Se http://www.budapestguiden.nu/Htm/Tema--Budapest/Resturanger-krogar-i-Budapest.htm. Det inkluderade en panerad fågelrätt med svampfyllning och potatiskroketter,, någon sås till, mycket elegant uppdukat. Två Leffe bruin, en sallad och espresso till. Mycket trevlig och kunnig persona...
Jag var där förra året oktober senast och det var inte alls kallt, riktigt behagligt, satt tom ute på ett av badhusen och solade en stund. Hur mycket som helst att se och göra!! Billigt dessutom. För vädret och årstiderna kan du kolla in:
www.budapestguiden.nu
Hoppas du får det trevligt!
E