Hej igen.
Hör gärna av dig igen, när du vet under vilken period du ska vara borta- det kan alltid vara kul att få träffa och umgås med någon under någon dag - det är ju så stort i Bangkok så jag kommer kanske känna mig lite vilsen.
Marknaden ska jag inte missa. Jag åker från Stockholm på en fredag och är i Bankok både lördag och söndag så jag hoppas jag ska finna den. Jag har hört att den ska...
Hej Asamaria. Kula att du såg min annons. Jag får hålla kontakten med dig och meddela dig närmare hur min resplan kommer att bli. Som sagt har inte bokat ännu och där med inget datum ännu. Ska försöka att få hembiljetter på helgen så jag inte missar den stora helg marknaden i Bangkok. Har du inte varit där så är det ett måste. Man betalar betydligt mycket mindre än på turistorterna. Reser du själv... »