Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Aga
Aga säger om Agnettas bild "Piren i Sopot":
mer om Sopot: http://se.gdansktravel.com.pl
10 november 2009 09:31 - Anmäl
Aga
Aga säger om Agnettas bild "Marina och Hamnkranen":
specialiserar sig på rådgivning för turister från Skandinavien - www.gdanskresa.se
10 november 2009 09:30 - Anmäl
Anetak
Anetak säger om Agnettas bild "Riddarborgen i Malbork ":
Fin bild
17 september 2008 19:09 - Anmäl
Persbrandt
Persbrandt säger till Agnetta:
tack så mycket för informationen, kram Madde
18 augusti 2008 12:32 - Anmäl
Agnetta
Agnetta säger i Knuffis diskussion "Bröd i Polen":
jag, det blir obwarzanki, i Krakow ska du säkert hitta dem överallt, de är jättepopulära där
22 juli 2008 14:55 - Anmäl
Agnetta
Agnetta säger i Stina_s diskussion "Vart finns den vackraste solnedgången?":
Min vackraste solnedgången såg jag i Kasjubien i Polen. Den var väldigt speciell och det var så lungt och vackert blend alla sjöar och skogar... =)
22 juli 2008 14:53 - Anmäl
Agnetta
Agnetta säger i Kexchoklads diskussion "Weekend eller kortvecka":
hej, har du kollat på wizzair? jag tror man kan köpa billiga biljetter till Polen till exempel, om du skulle dit så rekommenderar jag Trestaden (du kan hitta info här http://www.shopandsee.eu/)
22 juli 2008 14:36 - Anmäl
Agnetta
Agnetta säger i Miaks diskussion "Tryggt med bil i Polen":
Jag stämmer med Sugus, sunt förnuft räcker, fast man måste vänja sig till att de flesta kör inte enligt regler och det är normalt att åka över fartbegränsning...
5 juli 2008 22:48 - Anmäl
Agnetta
Agnetta säger i Jojes diskussion "Mat i alla världens hörn":
Om ni er i Polen försök gärna bigos, pierogi, golabki, zurek eller chlodnik (den sista särskilt under sommaren), går att hitta i de flesta restauranger. Jag rekommenderar dock inte fisk när ni är i landets södra delen, annars finns det jättegod mat där =)
23 juni 2008 14:31 - Anmäl
Agnetta
Hej, har du tänkt på Polen kanske? Det finns gott om sevärdheter och kultur (försök Trestaden http://www.shopandsee.eu/ i norr samt rakow samt Zakopane i syd) fast inte mycket sol i höst så dat kan inte passa dig... hoppas du hittar något intressant =)
23 juni 2008 14:25 - Anmäl

Sida:1234Nästa