Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Anderslindb
Anderslindb säger om Makes bild "Phuket":
Vilka härliga bilder!
30 december 2013 06:33
Annawinzell
Annawinzell säger i Makes diskussion "Hur är resmålet?":
Hej! Har själv inte varit i Thailand, så jag kan inte jämföra. Har dock rest till lite olika ställen. Det var lite av en slump att vi åkte till Kap Verde i januari i år. Vi hade det rätt körigt omkring oss och kände att vi bara behövde komma bort och koppla av. Vi hittade en resa till Kap Verde och slog till på den. Några kompisar till oss hade varit där innan och hade rekommenderat det. Min ma...
27 oktober 2013 14:23
Make
Make säger om Rika44s bild "Rosa näckrosor":
Så fint, som en damm i Hua Hin i Thailand
17 oktober 2013 16:43
Make
Make säger i sin diskussion "Hur är resmålet?":
Tack för tipset, verkar vara rätt ställe för en stressad själ
17 oktober 2013 16:42
Emeliesvensson
Emeliesvensson säger i Makes diskussion "Hur är resmålet?":
Jag var på Santa Maria på ön Sal en vecka i januari i år, vi åkte dit den 23:e januari och vi hade då ca 25 grader på dagarna, svalt på kvällarna. Det jag hade läst på forum innan var att det inte fanns några sevärdheter eller mycket aktiviteter på ön (Sal) och att det alltid blåser från fastlandet. Jag valde mellan Kap Verde och Gambia för denna 8 dagars långa resa och anledningen att det ble...
7 oktober 2013 23:05
Make
Make säger om Rika44s bild "GOD JUL!":
God Jul !!
23 december 2012 16:14
Make
Make säger om Jonssons bild:
Ser så bekant ut, var är bilden tagen?
24 augusti 2012 08:14
Make
Make säger om Jonssons bild:
När vi besökte F1 i Malaysien så bodde vi på ett hotell mittemot tornen. Mäktigt
24 augusti 2012 08:13
Make
Make säger om Rika44s bild "" Där ingen skulle tro att någon kunde bo"":
Har kollat på programmen och det är ju otroligt vackert även om jag inte kan tänka mig att bosätta mig där
24 augusti 2012 08:08
Make
Make säger till Dodi:
Nej, vi hann inte med kanalkryssning då sonen jobbade och vi hade bara helgen för oss att umgås riktigt nära efter att inte setts på länge
24 november 2011 22:27