| Skriv kommentar | Alla kommentarer![]() |

Jb säger i Susabels diskussion "Aruba vs Jamaica":
Jag var på Aruba i november 2016 och det finns inte mycket att se där, förutom excellenta badstränder på västkusten. Ön är mycket liten endast 180km2 eller runt 25 km x 7 km bred. I huvudstaden Oranjestad bor det c:a 30.000 invånare. Det blåser inte så mycket på ön utan snarare lagom fläkt. Det regnar väldigt lite, vilket kan gör att det blir vattenbrist. Kranvattnet är också bra, så det kan man u...
11 juni 2018 14:29

Robbowan säger i Susabels diskussion "Aruba vs Jamaica":
Jamaica är en mycket större ö till att börja med. Mycket större variation i natur/landskap än Aruba som är ganska platt i sig med högsta punkt 188 m. Har inte varit där själv, men samlingsrecensionerna från alla vänner och bekanta säger; Trevlig ö för sol och bad men inte så mycket annat.
17 maj 2018 20:56

Susabel säger i sin diskussion "Lakan":
Ja det kan man göra, på lite olika sidor. Vi gjorde inte det utan vi bokade på plats så jag har lite dålig koll på var man kan hitta dom online, men den här sidan tycker jag ger mycket bra info http://www.cuba-junky.com/
10 februari 2013 20:23

Aloha_sunshine säger i Susabels diskussion "Lakan":
Är också på gång till Kuba. Var kan man boka Casa Particulares i förväg?
10 februari 2013 20:18

Susabel säger i sin diskussion "Lakan":
Tack tack! det hade jag med och det var det värt :)
15 januari 2013 22:02

Dirgis säger i Susabels diskussion "Lakan":
Jag har alltid med reselekan och handduk i siden som reserv, väger bara 300g tillsammans.
1 december 2012 08:14

Susabel säger om Zorritos bild "Bad i grotta":
Var på Kuba ligger den här fantastiska Grottan?? /Susanna
18 november 2012 21:22

Hkn säger till Susabel:
Hej Susanna, det går charterflyg till Cuba från Miami, men räkna med att det är lite krångligare än att bara hoppa på planet – det är illegalt för amerikanska medborgare att åka till Cuba utan speciella tillstånd (vilka man är restriktiv med – de brukar mest ges till studenter). För en svensk medborgare är det inte svårt – men jag skulle nog välja en flight som inte går från USA till Havanna. ... »
20 maj 2011 20:12

Susabel säger till Hkn:
Hej Håkan, ser att du rest mycket till Miami. Funderar på att ta mig dit över jul och nyår eller strax efter i januari. Men är ganska sugen på att ta mig vidare till tex kuba eller någon annan skön ö i närheten. Har du någon aning om detta är möjligt? Tack på förhand, Susanna ps snygga bilder!
20 maj 2011 12:55

Susabel säger till Emelie:
N´joy!
29 mars 2010 20:34
Sida:123456Nästa