Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Danielreser
Danielreser säger om sin bild "Surfing Turtle Lodge":
Tack! :)
7 juni 2015 10:15
Danielreser
Danielreser säger om sin bild "Baldi Hotsprings":
Ok. Ja, det var supermysigt! :)
4 juni 2015 07:35
Marywood
Marywood säger om Danielresers bild "Baldi Hotsprings":
Jag minns inte.... Testade inte baren själv, då det var svårt att simma med pengar i baddräkten...:) Men fint ställe var det!
3 juni 2015 22:14
Danielreser
Danielreser säger om sin bild "Baldi Hotsprings":
Haha, njae, jag vet faktiskt inte, nu låter det som om jag hade druckit för mkt! Men det var lugnt på den fronten, jag tror vi testade alla barer, det var en som man fick simma runt eller gå i vattnet för att komma till den sidan där dom serverade. Fanns det någon dold bar? :)
3 juni 2015 20:00
Marywood
Marywood säger om Danielresers bild "Baldi Hotsprings":
Åååh, här har man legat på rygg i vattnet och tittat upp mot stjärnorna....Testade du baren som man fick simma till?
31 maj 2015 23:12
Paulina
Paulina säger om Danielresers bild "Surfing Turtle Lodge":
Snygg bild!
11 mars 2015 14:47
Eje_b
Eje_b säger om Danielresers bild "Trinidad":
Fin bild på goa gubbar
6 mars 2015 19:43
Danielreser
Danielreser säger i Lindaheds diskussion "Malariaprofylax- gambia?":
När jag reste runt lite i Afrika i vintras så tog jag Lariam. Visst så är det större risk för biverkningar, men enligt läkaren som jag pratade med då, så är det inte så många som får dom. Och eftersom man ska börja med dom två veckor innan så skulle jag haft gott om tid på mig att upptäcka om jag blev drabbad eller inte, och kunde i så fall byta. Vi var fyra stycken som åkte, två använde sig av La...
13 oktober 2012 09:49
Danielreser
Danielreser säger i Evelinaskolds diskussion "Zanzibar/Safari":
Det hände oss också! Vi kom överens med taxichauffören i Nungwi att köra förbi en bankomat i Stonetown, när vi skulle tillbaka, så vi kunde ta ut pengar till honom, men då var det en helgdag och slut i många automater, så han körde runt oss till ett antal ställen innan vi hittade en som det fortfarande fanns kvar i..
19 augusti 2012 13:31
Danielreser
Danielreser säger i Evelinaskolds diskussion "Zanzibar/Safari":
Jag var där i januari i vintras tillsammans med tre killkompisar, vi började med ca en vecka i Moshi för att bestiga Kilimanjaro, sen var vi på Zanzibar en vecka för lite avkoppling, sol och bad och lite party. Vi började med 2 nätter i Stonetown, innan vi tog en taxi till Nungwi, uppe på nordvästra delen av Zanzibar. Jag kan rekommendera att börja med ett par nätter i Stonetown, det räcker och se...
19 augusti 2012 13:14