Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Homeros
Homeros säger om sin bild "Kos stad":
Visst finns den kvar...:) Underbart ställe!!
28 juli 2011 21:52
Affze_73
Affze_73 säger om Homeros bild "Kos stad":
Helt otroligt den finns kvar :)Jobbade brevid den året 97 tre veckor om ja kommer ihåg rätt....ha ha ha va kul att se
26 juli 2011 08:54
Homeros
Homeros säger i Rasmushs diskussion "Prisläget i Grekland?":
Love Kos!!!!!!!!!! Vart bor ni när ni är där? Jag bodde på hotell Oscar senast för 35 Euro. Högst upp med utsikt över Medelhavet, stan och bergen...Toppen!! Vill också tillbaka...:(
4 augusti 2010 12:33
Homeros
Homeros säger i Rasmushs diskussion "Prisläget i Grekland?":
Billigare än hemma fortfarande..Höjda priser på livsmedel och bensin mm. men tavernamat, öl, utflykter och dylikt håller en ganska bra nivå.. Runt 3 Euro för en stor stark och en komplett middag ute en kväll brukade för oss hamna på runt 10-12 Euro per person. Massa starters, lite kött, öl och vin. En gyro i pita och öl på en mindre grill ligger på runt 4 Euro. Glass och färskpressad juice är ...
4 augusti 2010 07:06
Homeros
Homeros säger till Mavi_w:
Hej!! Jag gör som vanligt och förespråkar Kos som jag älskar så mycket!! Stränderna i stan kanske inte är de bästa men det är härligt vatten och ett underbart liv kring alla beachbarer. Annars är det enkelt att ta sig till andra stränder på ön så som Tigaki, paradise beach eller Sandy beach i Mastichari. På Papas Beach i Kos stad finns en hel del olika vattensporter dock inte Jet-ski. På strand...
29 juli 2010 12:37
Homeros
Homeros säger i Varadero99s diskussion "Ensam om att hatar sol & bad ??":
Problemet är bara att det är inte så jäkla gott om sol hemma...
7 juni 2010 09:17
Homeros
Homeros säger i Lyckaans diskussion "Hur mycket fickpengar ska man ha för 1 vecka?":
Själv brukar jag alltid räkna runt 5000kr i veckan...Då räcker pengarna gott vart du än är..Om du nu bara ska äta, dricka och handla lite souvenirer..En och annan utflykt kanske...
19 maj 2010 12:06
Homeros
Homeros säger i Lyckaans diskussion "Hur mycket fickpengar ska man ha för 1 vecka?":
Inte alls omöjligt att svara på om du vet hur mycket man behöver i Turkiet respektive Cypern...Isåfall är det bara att skriva det. 3500kr om du ska till Turkiet och 5000kr om du ska till Cypern t.ex..........
19 maj 2010 12:03
Homeros
Homeros säger i Linatofts diskussion "Nån som varit på Kos?":
Hej! Jag kan nog Kos som min egen ficka efter alla år där..Älskar ön och allt runtomkring..Har bott på Oscar ett antal gånger och trivs väldigt bra där. Det är stort och har en härlig pool. Börjar dock bli lite slitet men det är ändå något mysigt med stället. Två goa bartenders, Andreas och Anthony som är grymma på goda drinkar vid poolen till bra priser..De kan uppfattas som lite "sliskiga" men ...
8 maj 2010 07:52
Homeros
Homeros säger om Guifgulligans bild "Party!":
Nedstigning i helvetet?? Nää, det är faktiskt skoj där och har haft mycket roligt där genom åren...
23 april 2010 06:53