Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Kajsakomet
Kajsakomet säger om Skorpis bild "Piazza Armerina":
Många olika platser ni besökte på denna resa. Har besökt några av ställena men vid olika tillfällen. 😊
14 maj 2016 12:56
Kajsakomet
Kajsakomet säger om Skorpis bild "Taormina":
Isola Bella nedanför Taormina. 😊 Svarar jag åtta år senare...
14 maj 2016 12:53
Goldenage
Goldenage säger i Skorpis diskussion "Sylt i norra Tyskland":
Ja, nu har du väl varit på Sylt sedan du startade den här tråden...? Vad tyckte du om det/den? Jag var där i augusti( det var nog sjunde ggn) och åkte då via Römö - rätt så dyr biljett men det är samtidigt en fingervisning av kostnadsnivån i allmänhet för Sylt. Dyrt och lyxigt men ändå så besöksvärdigt...tycker du inte det??//MVH
23 november 2013 17:18
Sanook
Sanook säger om Skorpis bild:
Ljuddämpning på spolfunktionen..det hittar man nog bara i Japan..ha..ha..
13 september 2009 09:06
Fartlek
Fartlek säger om Skorpis bild "Japan":
Ser ut som ett brott är på väg begås. :)
23 augusti 2009 22:24
Skorpis
Skorpis säger i Voltarenvs diskussion "BALI "Hjälp om vaccin info ni som kan."":
Jag tog min andra dos med hep B vaccin idag - den kostade ca 300 SEK - sammanlagt så skall man ta tre doser för skydd i många år framöver. Jag tog hep B endast eftersom jag redan har hep A, har du inte ngt tidigare och kommer att resa mer i framtiden så skulle jag rekommendera att ni tar hepa och b direkt - alltså twinrix, första dosen måste tas senast 1 månaden innan ni åker, men det är nog sä...
11 mars 2009 23:18
Gunillas
Gunillas säger om Skorpis bild "Anacapri":
Nu kiser det nog i magen på min resekompis när jag visar denna bild!!! Det brukar vara svårt att få med känslan av höjd, men här har du verkligen lyckats. Gunilla
26 januari 2009 16:14
Skorpis
Skorpis säger i Energis diskussion "Här är risken störst för magsjuka i populära länder":
Jag fick värsta magproblemen i Kambodja. Det var inte som något jag tidigare haft utan tarmarna vred sig och det ver jättesmärtsamt. Resorten hade en doktor som jag gick till. Jag sa att jag hade tagit immodium men att det inte hade hjälpt då skrattade han bara "Imodium is for cold countries - this is for warm countries" och tog fram något starkt. JAg fick massa olika tabletter (han fick noggrant...
22 november 2008 13:41
Gullsing
Gullsing säger om Skorpis bild "Taormina":
Det måste väl vara moln också? Gilla
4 november 2008 22:42
Gbenskar
Gbenskar säger om Skorpis bild "Taormina":
Det ser lite läskigt ut när Etna ryker så där!
4 november 2008 19:14