| Skriv kommentar | Alla kommentarer![]() |

Annaagneta säger om sin bild:
Tack! :)
3 februari 2016 11:35

Famlofquist säger till Annaagneta:
Heeej Anna, Jag med, vilken mysig kväll vi hade och jag saknar Koh Lipe varje dag. Hoppas att jag snart ska få möjligheten att komma tillbaka. Mitt hjärta ropar liksom :) Var rädd om dig. Stor kram till er med. / Cilla
10 januari 2012 21:45

Annaagneta säger om Famlofquists bild "Koh Lipe":
Oh vad jag längtar tillbaka Cilla. Vad härligt vi hade...nu sitter man här i gråvädret & bara längtar sig bort. Underbart att läsa dina resealbum med bilder. Stor varm KRAM Anna
10 januari 2012 12:08

Anderslindb säger om Annaagnetas bild:
En av dina vackra bilder.
4 maj 2011 07:28

Annaagneta säger till Stoffer:
Tack detsamma! Ha en riktig härlig resa! Vi kanske ses på Koh Lipe! : ) Hälsningar Anna
25 november 2010 18:53

Stoffer säger till Annaagneta:
Hej jo man får vara lite försiktig, men det kommer nog bli bra, trevlig resa på er också,
vi kommer att åka över till paradis ön Koh Lipe vi med=)
//Christoffer
24 november 2010 08:55

Annaagneta säger till Mpc:
Ja du har helt rätt! : ) Mvh Anna
22 november 2010 11:14

Annaagneta säger till Legusta:
Tack snälla! Ska verkligen ta detta till mig. Bättre ta det säkra före det osäkra! : ) Mvh Anna
22 november 2010 11:11

Annaagneta säger till Stoffer:
Ja jag inser att det är nog som du säger. Vi tar med antihistamintabletter (allergitabletter) samt vinäger/ättika i förebyggande syfte. Vi har ju varit i Thailand flera gånger & aldrig råkat ut för något tidigare när vi badat men givetvis måste man nu iaktta försiktighet & lyssna med befolkningen på plats hur läget ser ut. Ha en riktigt trevlig resa & var rädda om er! Mvh Anna
22 november 2010 11:10

Annaagneta säger till My53:
Låter jättebra! Tack snälla för din info! : ) Mvh Anna
22 november 2010 11:08
Sida:123456789Nästa