Kan inte resa! Norweigan

14 mars 2020 17:33
Hej

Någon som jobbar inom branschen som har lite koll. Vad gäller nu, skulle åka från Köpenhamn nu på fredag men man släpps ju inte in ens. Får man boka om eller pengarna tillbaka tro?
14 mars 2020 23:21
Ja det va ju norweigan men deras kundtjänst är obefintlig
14 mars 2020 23:47
Inte fått mail? Det har jag och jag ska resa först i juni.