Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Dromresan
Dromresan säger i sin diskussion "Oystercard till barn? ":
Är det verkligen ingen som vet...?!
9 maj 2013 14:15
Anderslindb
Anderslindb säger om Dromresans bild "Khao Lak":
Härliga stränder i Khao Lak
4 maj 2013 11:12
Anderslindb
Anderslindb säger om Dromresans bild "Khao Lak":
Min favoritblomma vid stranden.
4 maj 2013 11:11
Hille2
Hille2 säger i Dromresans diskussion "Vart ska vi åka? ":
Ja det är extremt mycket svenskar på Koh Lanta, särskilt denna årstid. Kanske Koh Jum vore något för er? Fina stränder men ganska steniga, ett rätt laid back ställe. Vill ni ha lite mer fart så kanske Koh Payam passar, på stranden Ao Yai är det mycket ungdomar och en del party (och inte så mycket svenskar ännu). Lång fin strand som är badbar hela dagen, till skillnad från övriga stränder på Phayam.
28 november 2012 08:38
Dromresan
Dromresan säger i sin diskussion "Vart ska vi åka? ":
Trevligt! Själv åker vi på fredag. I ao nang var vi förra gången bl à. Besökte då alla dessa fina platser. Funderar kanske på koh lanta, men vet inte riktigt om det är våran grej. Fått för mig att det är otroligt mycket svensk där?
28 november 2012 00:31
Jessicaolsson
Jessicaolsson säger i Dromresans diskussion "Vart ska vi åka? ":
Hej har varit i thailand tre gånger tidigare och åker igen om 11 dagar och jag kan rekommendera Krabi/ ao nang. finns många fina paradisöar runt där. Koh Poda, railay, och hong är några som slår många andra öar. klart vatten, vita stränder.. mkt mkt mkt finare än tråkiga phuket. :)
27 november 2012 23:16
Vmalm1
Vmalm1 säger i Dromresans diskussion "Vart ska vi åka? ":
Jo måste rätta dig.. Flygresa kostar 590 kr och tar 55 minuter
27 november 2012 20:57
Dromresan
Dromresan säger i sin diskussion "Vart ska vi åka? ":
Har varit i thailand innan och koh samui ligger mig veterligen inte så nära phuket så det lönar sig att åka dit och sen tillbaka till phuket efter fem dagar igen. Är väl typ en restid på sammanlagt 6-7 timmar dit? Rätta mig om jag har fel...
27 november 2012 20:32
Vmalm1
Vmalm1 säger i Dromresans diskussion "Vart ska vi åka? ":
Har själv inte varit i thailand men har läst mycket. Koh Samui och Koh Chang ska vara fint tydligen! Koh samui är inte så långt ifrån Phuket heller :)
27 november 2012 11:23
Dromresan
Dromresan säger i Ahls diskussion "Polskt el Ungerskt flygbolag- Säkert?":
Har bara testat Malev och inte Wizz. Det fanns absolut inget att klaga på när det gäller det flygbolaget enligt min mening. Flyger gärna med dom igen.
10 november 2011 12:49