Working holiday

Av Sarar22
3 feb. 2020 22:02 (redigerad)
Visningar: 62
Hej! Jag funderar på att åka på Working Holiday till antingen Australien eller Nya Zeeland, kanske Kanada. Men hur är det egentligen att jobba i ett främmande land? Vill helst inte ha ett så seriöst jobb utan tänker mig typ plocka frukt eller jobba med djur. Är det så tungt som alla säger? Inte så värst sugen på att jobba på typ restaurang eller på hostel om jag ska vara ärlig.

Om det är någon annan som går i liknande tankar hade det varit roligt om ni skrev nedan! Dessutom undrar jag om jag är den enda 27-åringen som åker, kommer jag bara träffa på 18-åringar hehe??

Och justja! Är det någon som kan förklara det här med lungröntgen? Jag har alltså varit i Asien några gånger men bara kortare resor och de resorna blir ej mer än tre månader sammanlagt. Tror ni att jag kommer behöva göra en sådan?

Mvh Sara
Av Adgm91
3 feb. 2020 23:08
Hej,
Jag är också inne på att åka till något av dem länderna. Gjorde ett inlägg igår om det. Jag är 28år.
//
Av Sarar22
3 feb. 2020 23:22
Citerat från Adgm91:
Hej,
Jag är också inne på att åka till något av dem länderna. Gjorde ett inlägg igår om det. Jag är 28år.
//
Vad kul!! När planerar du att åka? Vilket land lutar det mest åt för dig? :)
Av Adgm91
3 feb. 2020 23:53
Jag vet inte jag är ganska flexibel men inom någon månad. Jag skulle vilja åka till alla 3 men det lutar just nu åt Nya zeeland. Det verkar vara lättast att få jobb där. Sen kan man ju åka till Australien efter också.