Sydostasien/Nya Zeeland hösten 2014!

26 juni 2014 20:08
Visningar: 113
Hej allihopa!

Jag heter Sanne och är en träningsglad tjej på 21 år som ska ut och resa i höst. Ingen av mina vänner kan åka så jag söker någon att backpacka med, delar av eller hela resan! Öppen för resmål men min tanke är att först leva livet och upptäcka Sydostasien (typ Vietnam, Malaysia, Bali osv) för att sedan avsluta med massa äventyr i Nya Zeeland! Målet med resan är att få njuta av livet och att få upptäcka så mycket som möjligt, nattliv, dagsliv, kultur, natur – you name it :D

Jag jobbar till mitten av augusti, så att resa iväg i slutet av augusti/september skulle vara fint! Tanken är sen att jag återvänder i januari för att fortsätta med studierna.

Jag är flexibel med både resmål och datum så är någon/några sugen på en liknande resa så kan vi ju prata ihop oss! Hör av er! :) Här eller på facebook - https://www.facebook.com/sannejakobsson
28 juni 2014 14:25
Hej!
Julia heter jag och är 21 år. Jag är också jättesugen på att resa och uppleva lite äventyr!
Har tidigare varit i Australien nio månader och rest runt, samt Bali och Singapore. Har definitivt fått mersmak för resandet och vill jättegärna åka iväg igen. Då vännerna pluggar/jobbar och inte riktigt har samma drömmar så hade det ju varit perfekt att hitta någon som vill uppleva samma saker.
Jag kommer jobba hela sommaren så vill också åka till hösten när man sparat ihop tillräckligt med pengar.

Vill precis som du resa runt i Asien och sen Nya Zeeland!!
Vill slippa de mörka vintermånaderna och ha världens bästa äventyr!
28 juni 2014 23:44
Hej Julia!
Va spännande! Och kul att du vill dra iväg igen och har samma resmål som mig i sikte! När i höst är du sugen att dra iväg?
Har du facebook så kan vi kanske snacka mer där? :)