Smekmånads TIPS?!

Av Sallahu
26 juni 2012 23:59
Visningar: 747
Ska åka iväg på smekmånad i September, tips på var man kan åka då?

Usa, Dubai är några ställen jag funderat på, kommer inte längre än så.

Alla tips är välkomna :)
Av Annl
27 juni 2012 08:24
Åk till Singapore och ta in på Hotel Marina Bay Sands - det är ett riktigt bröllopsresehotell.

Kolla på youtube på deras spektakulära pooldäck och se hur det ser ut som om vattnet rinner över kanten. Pooldäcket var helt perfekt och bokar du clubrum så har du tillgång till klubben på pooldäcket hela dan med frukost, afternoon tea och drinkar på kvällen. Supertrevligt.

Gör en kombo och kombinera Singapore med Hong Kong, som också är en spännande stad.

USA ät ju alltid rätt och där finns ju hur mycket kul som helst att göra.

Dubai är väldigt speciellt och spännande och annorlunda. Helt klart värt en resa om ni inte varit där.

Eller varför inte resa till Afrika - denna så faschinerande kontinent. Safari kombinerat med lata dagar i solen på Zanzibar. Helt perfekt. Vi har varit i Tanzania på safari och det var helt magiskt. Om en dryg vecka åker vi till Zambia och Botswana på safari så är ni sugna på det kan jag berätta mera när vi kommer hem.

Man kan ju fortsätta uppräkningen hur länge som helst men detta är i alla fall några förslag.

Grattis och trevlig resa!
Av Jesperw
5 juli 2012 10:37
Satsa på Annl tips om Singapore och kombinera med romantiska Bali. Bali är en extremt vacker ö med många möjligheter till både lugn och ro, lite fart och fläkt och att rå om varandra.

Glöm inte bort att hotellpriserna skjuter i höjden under F1-tävlingarna i Singapore i september. Bali har bra väder i september, så där är inget att tveka på.

Ring en resebyrå som är duktig på Bali, de kan hjälpa dig att skräddarsy en oförglömlig resa.
Av Sallahu
22 juli 2012 02:29
Har tittat runt lite men inte kommit fram till något.

Jag är väldigt feg och vågar inte boka flyg o boende separat oc h så vidare sedan tycker jag hela bokningsprocessen att göra det själv är krånglig.

Hawaii`? hade heller inte varit helt fel
Av Annl
29 juli 2012 22:07
Inga som helst problem att boka på egen hand och det är inte alls krångligt. Fördelen är att du sparar massor av pengar.

Vad är du bekymrad för? kan vi hjälpa till?

Jag bokar alltid våra resor själv - med undantag för Afrika.
Citerat från sallahu:
Har tittat runt lite men inte kommit fram till något.

Jag är väldigt feg och vågar inte boka flyg o boende separat oc h så vidare sedan tycker jag hela bokningsprocessen att göra det själv är krånglig.

Hawaii`? hade heller inte varit helt fel
Av Sallahu
13 dec. 2012 00:01
Hello...
Har nu haft det UNDERBART på min smekmånad i Duabi.

Kommer definitivt att åka tillbaka dit.

Tack för alla tips :)