Reskompis till sol och värme i februari

Av Maj31
8 jan. 2018 00:39
Visningar: 140
Söker reskompis till sol och värme för en två veckors resa i februari till typ Mexico, Mauritius, Domnikanska Republiken, Vietnam, Thailand eller något annat bra förslag.
Jag gillar upplevelser, sol och bad, god mat och dryck, utflykter, musik, konst m.m.
Hör gärna av dig!
Av Emms78
8 jan. 2018 17:47
Hej!
Jag planerar för en resa i februari, under två veckor, med start vecka 7 eller 8. Jag hade gärna haft sällskap och är en person som vill det mesta när jag reser: uppleva natur, kultur, sol, bad, äventyr och aktiviteter av olika slag. Jag kan både ta det lugnt och vara aktiv, men vill framförallt få nya intryck och ta del av landet jag reser i på olika sätt. Jag har tittat på en del av de resmål du nämnde, som Vietnam och Mexico. Hör gärna av dig med dina tankar och idéer!

Hälsning, Emma
Av Maj31
9 jan. 2018 23:23
Hej Emma!
Det låter bra. Jag vill också resa två veckor i februari och vecka 7 eller 8 funkar bra för min del.
Vi verkar dessutom ha liknande intressen.
Skulle vara kul om man kan resa ihop:-)
Bor du också i Malmö?

Hälsningar Maggan
Av Emms78
11 jan. 2018 20:55
Hej!
Ja jag bor i Malmö, du med? Ja vi verkar tycka om samma saker, och resmål. Är det ngt resmål du tittat mer på? Jag har kikat lite på vietnam, dominikanska rep, men är öppen, bara det är varmt och sol!

/Emma
Av Maj31
12 jan. 2018 01:45
Hej igen Emma!
Det låter bra. Jag bor också i Malmö. Alltid fler resor att välja på när man kan resa från samma flygplats.
Jag har också tittat på Vietnam och dominikanska rep som känns extra intressant eftersom jag inte varit där tidigare men är så klart öppen för förslag. Det är väldigt uppbokat så finns inte så mycket att välja på.
Det viktigaste är att det är varmt och sol.
Har du lust att ses för en fika på stan?

Maggan
Av Emms78
12 jan. 2018 10:48
Hej,
Ja jag håller med, de resmålen är absolut intressanta! Har du messenger eller mail? Maila mig gärna så kan vi bestämma mer om fika där, super att bo i samma stad:) Jag nås på (Logga in för att se e-postadress)

/Emma
Av Maj31
12 jan. 2018 20:18
Hej!
Kul att du hör av dig.
Ses gärna för en fika och pratar mer resor:-)
Betydligt smidigare när man bor i samma stad.
Jag har skrivit till din mail.

Maggan