Reskompis januari/februari

16 dec. 2013 22:59
Visningar: 149
Hej,

jag tänkte åka till Asien i slutet på januari/början av februari, och eftersom alla mina vänner är upptagna med jobb så letar jag reskompis. Jag har inga direkta planer utan vill bara åka iväg och uppleva och se nya saker i 1-2 månader. Så jag söker helt enkelt någon/några som också vill ut och resa i januari/februari/mars! Jag är öppen för det mesta! Hör av er!! /Sofia
Av Jeppa
16 dec. 2013 23:49
Tjenare min tanke är att sticka i slutet av Januari. Jag tänkte börja i thailand sen vidare till vietnamn, kambodja, maylasia, singapore :)

Låter intressant?
Av Eino
18 dec. 2013 07:57
Hej. Jag ska dra till Asien i början av februari. Kommer vara borta minst 2 månader :) Kanske möter upp en kompis där nere innan jag drar vidare själv någonstans :) Vill åka runt lite i Thailand, Kambodja, Indonesien, Filippinerna. Är ute efter samma sak som dig.

Hör av dig om det låter intressant :)
18 dec. 2013 11:00
Hej! Jag har liksom dig planer på att dra iväg till Asien i slutet av januari/början på februari och vara borta 1-2 månader. Tanken var att först börja öluffa i Thailand ett tag och sen dra vidare någonstans, vart får man se då vad man känner för :)

Vilka länder är du sugen på att åka till?
18 dec. 2013 13:57
Nej, att det är just Asien är inte så viktigt egentligen.
18 dec. 2013 16:33
Hej Sofia :)

Jag ska resa runt i centralamerika under februari-april. Än så länge är jag själv men skulle tycka det var jättekul att få med mig någon. Skulle inte våra planer stämma överens helt och hållet så kanske man kan mötas upp någonstans, är flexibel med det mesta :) Hör av dig om du skulle vara intresserad!

mail: (Logga in för att se e-postadress)
facebook: louise adolfsson