3 veckor på Barbados 30/12-21/1 någon som är sugen på att hänga med?

17 dec. 2013 16:23
Visningar: 421
Jag bokade just sista minuten till Barbados, 3 veckor via fritidsresor. Brukar göra någon sådan resa per år, förra året var det Kap Verde.

Jag åker själv men skulle gärna ha sällskap av någon trevlig. När jag bokade låg resan med ospec. boende på ca 12000:-. Om man åker själv kan man få dela med nån man inte känner (av samma kön). Är inte så kräsen men kan ju va trevligt att veta vem man delar säng med (typ). Så är det någon annan (tjej eller kille) som är själv och som är sugen att boka kan ni ju höra av er så kan man ev se till att vi får dela rum...
18 dec. 2013 17:08
Tjena Jonas

Låter som en härlig resa ;)
Har du några planer lr är det. Solstolen som gäller i 3 veckor ?
Med vänlig hälsning, Micke
18 dec. 2013 19:05
Tjenare Micke! Inga direkta planer.. Spånar på att lära mig surfa å ev. Ta dykcert! Fick just reda på att två kompisar tar samma flyg dit så lär väl hitta på nått med dem men annars tänkte jag vara, för att citera E-typen - "fri som en flygande demon";)

Hör av dig om du drar!

/J
19 dec. 2013 10:46
Hej på er! Barbados låter riktigt härligt! Tycker om att dyka/snorkla o träffa folk :) hade bokat långresa med mitt x så funderar förfullt på vart jag ska åka ist... :) vet du vilket hotell du fick? :) vad jobbar ni med annars? :)
19 dec. 2013 13:15
Hej,

Nej eftersom det är ospecificerat så sägs inte det men bokar du så säg till så kan vi nog se till att våra bokningar matchas... Om det är OK för dig alltså... kolla villkoren kategori 1 , ospecificerat boende på Fritidsresor sista minuten :D

Jag är marknadshef och jobbar med digital marknadsföring såsom hemsidor etc... för ett större europeiskt industrihandelsbolag :)

Och det är ju perfekt att du gillar att snorkla och träffa människor:D
19 dec. 2013 15:06
Hej! har du Kik så kan vi prata mer där? =) kanske stod i ditt meddelande men vilket datum åker du? =)
19 dec. 2013 15:14
Sure adda "sthlmjonas" så kan vi prata mer där :) står i rubriken, 30/12-21/1 ;)
Av Dannooo
19 dec. 2013 20:30
Var på Barbados för 2 år sedan. Ganska dyrt att äta ute och köpa i butiker. Ganska mycket u-landskänsla så fortman kommer utanför alla resorts.

Dock fantastisk natur. Och kite surfing är deras nationalsport, så det måste du prova! Under din reseperiod är det en hel del blåst, i synnerhet på öns södra del, vilket kommer vara toppen för surfing!

Ha en kul resa
19 dec. 2013 21:31
Grymt! Tack för din input! Bra att veta!

Jag var på kap verde förra julen och de va mycket kite surfning där med!! Ska definitivt passa på att testa mer nu!!:) surfa är ju bara ett måste att kunna;)

Tack!