Resekompis till i sommar?

11 maj 2017 15:10
Visningar: 119
Hejsan Jennifer här, jag söker någon som vill resa, hitta på äventyr, tågluffa u name it. Jag är tydligen inte behövd på jobbet i sommar så jag har fritt fram att kunna göra vad jag vill från 12 Juni och 9 veckor framåt. Mina kompisar är dödstråkiga och vill inte lägga ut massa pengar, men man lever bara 1 gång och jag vill ta vara på nuet. Någon som är sugen på att göra precis vad som helst, reser gärna till världens ende om det är så, sålänge man har en rolig ide. Så tvivla inte på att skriva så utforskar vi världen tillsammans! =D
Medlemmen har tagit bort svaret
11 maj 2017 23:47
Hej!
Jag är sugen på att dra till Magaluf v.24, åker den 10 juni och kommer hem den 17:e. Kanske kan vara något?
12 maj 2017 22:29
Citerat från Hagermoney:
Hej!
Jag är sugen på att dra till Magaluf v.24, åker den 10 juni och kommer hem den 17:e. Kanske kan vara något?
Hade ju vart sjukt kul, åker du dit för festande eller upptäcka eller bara slappa i solen? :)
13 maj 2017 06:36
Citerat från Jessansa:
Citerat från Hagermoney:
Hej!
Jag är sugen på att dra till Magaluf v.24, åker den 10 juni och kommer hem den 17:e. Kanske kan vara något?
Hade ju vart sjukt kul, åker du dit för festande eller upptäcka eller bara slappa i solen? :)
Lite av varje faktiskt! Kanske ut och dricka någon kväll och sen slappa på stranden dagen efter :)