Norwegian på kastrup hjälp

Av Harbard
11 aug. 2013 21:18
Visningar: 3533
Hej!

Jag reser ifrån Kastrup med Norwegian snart och tar öresundståget dit, det är första gången jag reser själv och undrar då vart Norwegian check-in ligger från där man kommer in med tåg.

Är det lättare att checka in genom automaten och sedan hitta bagdrop och slänga på väskan?

/Harbard
Av Harbard
11 aug. 2013 21:27
* Samt är det " Novia Service Desk " som jag ska gå till för Check-in hos Norwegian då?
11 aug. 2013 21:29
Håll utkik efter skyltarna bara så kommer du utan problem att hitta rätt, det finns ju massa personal att fråga också om man går vilse. Rekommenderar automaterna, både smidigare o snabbare, även där brukar personal finnas till hjälp. Lycka till! :)
Av Harbard
11 aug. 2013 21:40
Citerat från Miriam123:
Håll utkik efter skyltarna bara så kommer du utan problem att hitta rätt, det finns ju massa personal att fråga också om man går vilse. Rekommenderar automaterna, både smidigare o snabbare, även där brukar personal finnas till hjälp. Lycka till! :)
Tack! :=)

Jag ska testa automaterna faktiskt, verkar betydligt enklare
11 aug. 2013 21:42
Citerat från Harbard:
* Samt är det " Novia Service Desk " som jag ska gå till för Check-in hos Norwegian då?
Som sagts står det på skärmarna var man ska gå, det är bra skyltat.

De har dessutom en ganska kul funktion där man kan utforska flygplatsen och bli visad vägen mellan olika ställen.
http://360.cph.dk/index.php?project=1135&lang=2
Av Harbard
13 aug. 2013 02:30
Den var till mycket stor hjälp faktiskt. Nu vet jag dirrekt vart jag ska gå :=) kanon och tackar för svaren!
2 sep. 2013 11:45
Norwegian håller till i de nya pultarna intill 7 Eleven (typ nr 80-87). Det kommer inte stå Novia någonstans, bara på personalens uniformer :) Och du måste checka in på automaten, det finns ingen vanlig check-in, bara bag drop.