Norra Thailand, Laos, Cambodja och Vietnam - Januari 2017

5 mars 2016 15:01
Visningar: 76
Hej!
Jag är en tjej på 20 år som under slutet av 2016 och början av 2017 tänkt ge mig ut och resa själv. Men då jag inte riktigt känner mig säker i att resa i Norra Thailand, Laos, Cambodja och Vietnam själv som ensam blond tjej, så funderade jag på hoppa på Contiki’s Big Indochina Adventure tur. Den går ungefär där jag tänkt mig och får med det som jag skulle vilja se och uppleva. Men den spräcker också min budget ganska bra.
Därför började jag fundera på om jag kunde hitta någon som är sugen på ungefär samma sak under januari månad.

Dit jag gärna skulle vilja åka är ungefär de här ställena:
Nattåg till Chang Mai, slowboat på Mekongfloden till Luang Prabang, Vang Vieng, Vientiane, Siem Reap med Angkor Wat temples, Mekong Delta, Hoi An, Hue, Hanoi och Halong Bay.

Så om det är någon som funderar i samma banor får ni gärna höra av er!
14 mars 2016 21:29
Hej Emelie! Det låter jättespännande och jag är inne på något liknande spår. Så om du vill får du gärna höra av dig till mig så kan vi prata lite mer om det :)
15 apr. 2016 15:53
Hejsan! jag är sugen på att dra till samma områden slutet av 2016/ början 2017.:) hör gärna av dig till mig om du fortfarande inte har några planer :)