Guadeloupe
Lovisa317,
3 juni 2019
Updaterad av Amoberg
för 6 år sedan
Hej!
Har länge varit intresserad av att jobba utomlands och det är något jag vil göra en dag. Kom nyligen förbi företaget "Langley Travels" där man kunde arbeta för dem på deras olika destinationer. Min stora dröm i livet är att åka till Guadeloupe på grund av olika anledningar så detta verkade ...
Updaterad av Cmha66
för 1 år sedan
Varning! Om du behöver avboka kan det bli problem hos Super Saver travel!
Vi tvingades tyvärr avboka en resa vi bokat med Super Saver travel . Osannolikt svårt komma i kontakt! Blev lovad i en chatt (efter först halvtimmes väntan på snart i chatten) att återkomma med info inom 24-48 tim på ...
Belize
Jazxo,
29 aug. 2008
Updaterad av Sussiefirst
för 1 år sedan
Hej, tänkte åka till Belize och har hittat biljetter hos Supersaver Travel och undrar om någon har erfarenhet av dom?
... Uffe58: >Citerat från Ibrahiml:
>Can only announce that SuperSaver Travel is the worst scam company. Never buy a trip from them.
> impossible to get hold of, and sells an ...
Turkiet
Arthur2014,
21 feb. 2015
Updaterad av Butterfly
för 3 år sedan
Varning för TSS kundservice och erbjudande.
Flera med oss har drabbats av extrakostnader för ombokningar pga av TSS skrivfel. Ständiga påslag görs också.
Under resan är ett starkt tryck på att köpa extra paket för mat (buffé varje dag!), utflykter, och ge extra dricks. Från ursprungspriset ...
Turkiet
Evasilla63,
28 mars 2013
Updaterad av Aritofanes
för 3 år sedan
Med tidningen kom ett erbjudanden om en mycket billig resa i Turkiet "I apostlarnas fotspår genom Kappadokien". De som arrangerar resan är TSS Travel Service Scandinavia. När jag ringer för att förhöra mig vet de inte tider för flygresa eller vilka hotell man ska bo på. Bara att det är 4-5- ...
Förenade Arabemiraten
Brigitta,
15 aug. 2016
Updaterad av Haticekilic
för 7 år sedan
Har fått ett erbjudande att åka på 8 dagars lyxsemester Abu Dhabi och Dubai för 4490:-. Låter väldigt bra, men var är haken? Brukar alltid vara något som gör att de kan locka med så låga priser. Vore kul att höra om någon har erfarenhet av en sådan resa. Jag kommer inte att åka, då avresedatum ej ...