Langley Travel

Av Klockis
13 jan. 2008 10:11
Visningar: 4461
Är det någon som har erfarenhet av att resa med Langley Travel? Hör av er i såfall!
Av Marex23
13 jan. 2008 14:58
Har rest med dem vid ett tillfälle till Kreta. Där bodde vi på deras eget hotell. Allt fungerade perfekt. Har dessutom goda vänner som rest med dem till många olika destinationer, både sommar och vinterresmål, som är idel positiva.
Av Robbo
14 jan. 2008 12:07
Vi åkte med Langley till Korsika och har nog aldrig fått så bra service.
Helt otroligt bra. ***** i betyg!
Av Memmie
14 jan. 2008 15:43
Jag har också varit på Langleys Hotell på Kreta. Allt funkade jättebra men sängarna var stenhårda, har aldrig sovit så dåligt.
14 jan. 2008 18:44
Känner en del som åkt med Langley inkl mina föräldrar, alla har varit helnöjda. Otrolig service och fantastisk mat.
Av Robbo
15 jan. 2008 07:49
Langleys idé verkar ju vara att ha "helt okej" hotell men fokuserar på aktiviteter, service och mat.
HÅller med om att maten var världsklass. Servicen något utöver det vanliga.
Av Becz
15 jan. 2008 14:46
Åkte med Langley till Kreta. ÖVER all förväntan! Allt var super! Personalen var toppen och maten var den,utan tvekan bästa jag ätit utomlands. Dom har ett stort utbud av aktiviteter vilket ju är perfekt om du vill åka en vecka bara och ändå hinna se saker och även hinna slappa!
Av Klockis
15 jan. 2008 14:50
Bara positiva omdömen, när det gäller Langley Travel! Bara att hitta ett passande datum,då!
15 jan. 2008 16:03
Har en hel hoper polare som åkt med Längan till alperna och alla dom är nöjda so far.
Du kan nog känna dej ganska trygg.
/Putte