Kan seriöst inte bestämma oss...

Av Raab
27 apr. 2015 20:51
Visningar: 226
Ja som texten lyder. Jag och tjejen bollar och letar och kollar vad vi vill åka på i sommar. Så nu tänkte ja se här om någon har något spännande tips. Vart helst i världen som är lämpligt 2 v inte Turkiet där har vi haft två vändor nu och tänkte något annat. Vill kunna njuta och leva med god mat, bada och hitta på saker. Har funderingar på Kroatien för där har ingen av oss varit än. Var ska man hålla till då bäst?

Låt förslagen flöda! :D juni är det som gäller
27 apr. 2015 21:08
Kroatien är ett bra förslag. Jag och min sambo var i Split förra året.
Tog en dagsutflykt till Plitvice Nationalpark bland annat.
28 apr. 2015 10:32
Jag kan verkligen rekommendera Jordanien men i juni är det kanske lite varmt i Aqaba. Men där de har sjukt fina sandstränder o fantastiskt vatten i Röda havet. Underbart att snorkla där. Det find massor att se o uppleva. Wadirum öknen, klippstaden Petra och döda havet för att nämna några. :-D
Av Raab
21 maj 2015 16:43
Lutar åt Mallis. Vart på ön ska man få ut mest av den. Magaluf är uteslutet säger jag redan nu
21 maj 2015 17:14
Dubai kanske? Tror dock att det är rätt så varmt nu, men det är sjukt fint och det är inte dyrare än något annat!
21 maj 2015 18:10
Citerat från Raab:
Lutar åt Mallis. Vart på ön ska man få ut mest av den. Magaluf är uteslutet säger jag redan nu
Rekommenderar östkusten, särskilt kring Cala d'Or. Underbara stränder där! Sen kan ni hyra bil och köra längs västkusten och besöka t.ex. Deía och Valldemosa.
21 maj 2015 19:24
hej,
kan varmt föreslå Kroatien!!
Ön Hvar är riktigt trevlig och utmärkt resmål för par.
Om ni åker två veckor så kan ni ju även besöka fler öar och någon stad ex Split.
Välkommen att läsa lite mer om Hvar på min reseblogg:
http://travelmania.blogg.se
Citerat från Raab:
Ja som texten lyder. Jag och tjejen bollar och letar och kollar vad vi vill åka på i sommar. Så nu tänkte ja se här om någon har något spännande tips. Vart helst i världen som är lämpligt 2 v inte Turkiet där har vi haft två vändor nu och tänkte något annat. Vill kunna njuta och leva med god mat, bada och hitta på saker. Har funderingar på Kroatien för där har ingen av oss varit än. Var ska man hålla till då bäst?

Låt förslagen flöda! :D juni är det som gäller