Jobba på Pacha Toxic Rhodos 2011

4 feb. 2011 13:28
Visningar: 3453
Halloj !
Fick nyligen veta att jag ska på intervju i Stockholm 12 mars för säsongsjobb på Rhodos! Yeah!:D så nu undrar jag om fler är taggade för intervjun. Och om folk har tips/erfarenhet av Pacha toxic?:) hört att det är ganska hård konkurrens flera 1000 sökande (crazy!) haha
Av Paulin3
7 feb. 2011 19:55
Hej!
Jag ska också dit den 12 ^^ ska bli riktigt spännande!
Vet ingenting om pacha/toxic, men fick en anonym kommentar på min blogg om jag inte ville bli dåligt omhändertagen och behandlad som skit så hoppades personen att jag INTE skulle till grabbarna grus eller pacha toxic, vet inte vad man ska lita på?
7 feb. 2011 21:13
Citerat från paulin3:
Hej!
Jag ska också dit den 12 ^^ ska bli riktigt spännande!
Vet ingenting om pacha/toxic, men fick en anonym kommentar på min blogg om jag inte ville bli dåligt omhändertagen och behandlad som skit så hoppades personen att jag INTE skulle till grabbarna grus eller pacha toxic, vet inte vad man ska lita på?
Hej! Fan va Nice! Hm det lät väl sådär kul från den anonyma, men jag vet när jag var på Rhodos i sommras så var det Pacha som gällde, hur kul som helst, dock vet jag inte hur de som arbetade upplevde det, men de verkade ha det najs! Grabbarna grus var en besvikelse efter att man var i sunny beach, där var grabbarna överallt och briljera men på Rhodos syntes de inte till, men jag tror att Pacha är nog väldigt seriösa av någon, (svensk drivet)! Så hoppas på det bästa:P
Av Paulin3
8 feb. 2011 17:41
Citerat från mackerhoddan:
Citerat från paulin3:
Hej!
Jag ska också dit den 12 ^^ ska bli riktigt spännande!
Vet ingenting om pacha/toxic, men fick en anonym kommentar på min blogg om jag inte ville bli dåligt omhändertagen och behandlad som skit så hoppades personen att jag INTE skulle till grabbarna grus eller pacha toxic, vet inte vad man ska lita på?
Hej! Fan va Nice! Hm det lät väl sådär kul från den anonyma, men jag vet när jag var på Rhodos i sommras så var det Pacha som gällde, hur kul som helst, dock vet jag inte hur de som arbetade upplevde det, men de verkade ha det najs! Grabbarna grus var en besvikelse efter att man var i sunny beach, där var grabbarna överallt och briljera men på Rhodos syntes de inte till, men jag tror att Pacha är nog väldigt seriösa av någon, (svensk drivet)! Så hoppas på det bästa:P
Okej, men det låter ju ändå helt okej. Och att du vart där och kollat läget innan är ju ännu bättre.
Jag har ju anmält mig till intervjun och tror jag kör på det, ska kika runt på lite fler forum om man hittar folk som arbetat där innan.
Aldrig rest sådär själv direkt och aldrig jobbat utomlands så om jag får jobbet ska det bli en riktig upplevelse. Har du jobbat utomlands innan?
8 feb. 2011 18:09
Ja det låter som en plan! Hehe har själv snokat runt lite med på forum etc, fanns ngn som bloggat om den tiden på Pacha! Men jag tror det skulle bli helgrymt, Grekland i sig är ju ett fint och lugnt land i sig så man känner ju sig mer säker där (om man jämför med livet i sunny ) Har själv dock aldrig jobbat utomlands eller rest på egen hand men det ingår ju i äventyret!:D så har man ytterligare erfarenhet senare i livet;)
Av Cejs
10 feb. 2011 19:31
jag skall också på intervjun den 12 mars, har även kollat runt lite för att se vad folk som jobbat där tycker men hittar verkligen inte.

nu får ni tagga till, inte långt kvar tills det är den 12:e ;)
13 feb. 2011 22:11
Citerat från paulin3:
Hej!
Jag ska också dit den 12 ^^ ska bli riktigt spännande!
Vet ingenting om pacha/toxic, men fick en anonym kommentar på min blogg om jag inte ville bli dåligt omhändertagen och behandlad som skit så hoppades personen att jag INTE skulle till grabbarna grus eller pacha toxic, vet inte vad man ska lita på?
Hej!

Super trist att du fått "anonyma" kommentarer om att Vi på Grabbarna Grus Rhodos inte är seriösa :-(
Jag heter Camilla och har varit med och startat Grabbarnas på rhodos och driver det fortfarande.

Vi har även drivit nattklubbar och restauranger i Sverige i många år och har alltid prioriterat trygghet ! Framförallt för personalen som ofta är unga och oerfarna. Visst har vi sjukt mycket skoj och partyn men det är oxså otroligt viktigt att våra killar och tjejer jobbar under bra former. Framförallt när man befinner sig i ett annat land är det viktigt med alla papper som man behöver för att inte jobba olagligt vilket många gör. En stor del av vår personal återkommer år efter år vilket för mig bevisar att vi är ganska bra chefer ;-)

Hoppas att du hittar ett jobb som du kommer att trivas med och välkommen ner till Rhodos. Oss hittar du på http://www.facebook.com/group.php?gid=10730637712

Mvh Camilla
Av Mthla
25 feb. 2011 22:45
Hejsan! Jag ska också på intervjun den 12e mars, tagga tagga tagga :)
4 mars 2011 20:35
Fick också komma på intervju den 12e :), men är inte säker på om jag ska åka upp dit än :/. Några av er som åker från linköping eller norrköping?
5 mars 2011 16:48
Hej allihopa, jag ska också på intervju den 12e mars, åker från gbg. Någon som vill samåka?
8 mars 2011 10:41
Vi kommer att vara ett gäng som möts upp utanför hotellet vid halv 4 på lördagen och lär känna varandra lite, är du sugen på att komma så gör så =)
Av Idanice
8 mars 2011 13:47
Jag kommer vara i stockholm vid 2 tiden :) Har intervju 16.30:) Så vi ses säkert där!

Någon som är lika nervös som jag? Haha
Av Ela_s
8 mars 2011 14:04
Ska med dit, ingen som åker förbi jönköping :P
ska bli grymt kul!!!
13 mars 2011 22:45
Hallå! jag blir så ledssen jag hade också tid nu i lördags den 12 mars!! Men INGEN VAR DÄR??? Jag hade tid kl 12 men ingen ingen ingen var där? nummret som var på arbetsförmedlingens hemsida de var avstängd och jag smsade honom också men fick inget svar? innan hade han mailat mig och sagt kom lallbalbal och även smsat!! men vad hände???

var på claration hotell i skanstull och även i tcentralen men ingenting var inbokat hos dom gick runt också o frågade? vad har jag missat?

kan någon snälla bara skicka mig ett riktigt telefonnummer då jag kan ringa odm direkt snälla är så intresserad!??! är jag helt fel?? hallo? haha helt sjukt! vart så ledssen!

kram kram
Av Idanice
15 mars 2011 12:15
Har någon fått besked om jobbet? I wanna know NOOW! hahaha
15 mars 2011 16:44
Flera har redan fått besked, så jag antar att man inte fick jobbet tyvärr :(
Men nu är det så att jag är fortfarande taggad på att dra ner och säsonga. Alltså att man då söker jobb på plats där nere. Väl på plats är det väldigt lätt att få jobb på bargatan (Vet det då jag känner flera som arbetade förra året).
Att åka själv känns dock inte så lockande just nu. Så jag undrar om det är några flera som är taggade på att dra ner och säsonga trots att de inte fick jobb på Pacha/Toxic?
Ju fler vi är, desto billigare blir det med boende och vi kommer även ha roligare.
Sååå, tveka inte!
Maila mig på: (Logga in för att se e-postadress)
Och lägg till mig på facebook: Kim Dolores Kangärde
Ciao sålänge!:)