Festa och ha jävligt kul i Berlin

19 mars 2014 18:51
Visningar: 1146
Hej, jag är en 19-årig tjej som har en lägenhet i Berlin. Jag är sugen på att dra dit snart, men mina nuvarande vänner har inte tid/pengar så därför letar jag nu resesällskap här.

För mig spelar det ingen roll vad vi gör då jag alltid lyckas ha lika kul där, men jag tycker det är kul att festa, gå runt och ha det trevligt, besöka alla historiska platser där, shoppa och sådant.

Hör av er vid intresse så kan vi diskutera mer =)

Mvh Alexandra
Av Tollan
19 mars 2014 20:55
Tja!
Här är du en 19-årig kille med liknande tankar och planer. För nuvarande jobbar jag på en skidanläggning men snön håller på att ta slut och jag kommer under april att vara utan jobb ett tag. Jag har en del pengar sparade och är riktigt sugen på att resa och komma iväg från Sverige ett tag.

Har funderat på Berlin och skulle tycka det var riktigt kul om man kunde få ihop ett gäng att köra en weekend eller en lite längre period med.
25 mars 2014 23:50
Tjo!
Lätt på.
Är 19 år och kille.
Ska var där 16-20 april, hör av dig!
10 apr. 2014 15:26
Du låter as kul! Hör av dig till mig på facebook, heter Malin Larsson där, ( har samma profilbild här som på facebook)
Av Liiliii
21 apr. 2014 18:13
Hej :) jag är också ute efter ressällskap Låter kul!
Hör av dig på pm om du vill :)
10 maj 2014 21:03
Heeej låter jätte kul :) jag är med.
Är en tjej på 25år som älskar att ha kul. Är glad energisk och väldigt spontan :)
Hör gärna av dig
Kram
Av Monneyo
21 maj 2014 17:43
Vi är två killar som är i Berlin nu är det någon fler som är här som vill hänga med ut och ta en öl? :)
15 juni 2014 23:15
Jag och en polare drar till berlin 26 juni o vi söker lite roligt partyfolk. ...hör gärna av er😊
24 juni 2014 14:09
Citerat från Monneyo:
Vi är två killar som är i Berlin nu är det någon fler som är här som vill hänga med ut och ta en öl? :)
Det hade varit kul om jag hade varit i Berlin nu, men tyvärr så är jag i Sverige för tillfället! =)