En eller flera trogna reskompisar som vill äventyra med mig

24 apr. 2016 01:15
Visningar: 43
Har länge haft en längtan, att komma här ifrån, att upptäcka världen. Nu är jag redo. Från början va tanken att jag skulle ha backpackat själv, men jag ändrade mig och tänkte att det kunde vara trevligt att ha med sig någon som har samma mål som jag med resan,

Jag är en spontan och glad tjej på 20 vårar, som vill ut på sin drömresa. Har egentligen inga större krav mer än att resan ska inkludera Australien och NZ. Resten kan förhandlas 😉

Jag har länge sparat till det här och kommer vilja vara borta mellan 4-6 månader. Tanken är att jag ska klämma in några fler länder under resans gång. Dock inte för många eftersom jag vill hinna uppleva det mesta som går i varje land som jag åker till.

Jag hoppas att någon är intresserad, helst någon i min egen ålder kille som tjej.
Hör av er om det låter intressant, eller om jag låter som en intressant reskompis!

Ni kan även nå mig på: (Logga in för att se e-postadress)
Av Hanniiz
24 apr. 2016 12:28
Hej!
Jag har liknande planer som dig och vill också backpacka och vara utomlands en längre period. Vill jag med till Australien, Fiji och Bali. När hade du tänkt åka? :)
24 apr. 2016 15:27
Åhh vad roligt!! Jag har planerat att åka till vintern eller början av nästa år 😊
24 apr. 2016 23:46
Tjabba,

Jag planerar att göra en liknande resa i höst/vinter och precis som du tänkte jag från början att åka ensam då vänner har jobb att sköta osv.. Jag har tidigare backpackat central,sydamerika, och det gav helt klart mersmak. Främst är det asien som gäller för mig även Nya zeeland, fast kan ju ändra mig.

Lever för uttrycket att ju fler desto bättre, så hade varit kul att planera något/ mötas upp!

Jag är en 24 årig kille, glad, äventyrlig. Älskar att träffa nya människor och upptäcka saker.

Vart tänker du dig att starta?
26 apr. 2016 11:38
Hej! Jag går i exakt samma banor!!! Fb-grupp?
26 apr. 2016 11:45
jag tycker det låter som en lysande idé!