Booking.com

4 apr. 2014 20:44
Visningar: 133
Vi hade bokat mastersvit på hotel Maya Turquesa. Enligt sidans bilder ett jättefint hotel som var 90 m2 stort, jättebra vi var ju 4 vuxna och 2 barn, gott om utrymme. Personal som var flerspråkiga.
När vi kommer fram till hotellet döm om vår förvåning när personalen knappt förstod engelska. Vår svit som var så fin på bilderna var såååå sunkigt och slitet, när vi började mäta sviten som skulle vara 90 m2 var den endast 60,1 m2.Vi kontaktar då booking.com som vi bokat hotellet från. Känner oss väldigt lurade och besvikna. Tro det eller ej, men de vill inte hjälpa oss att få någon form av kompensation det vi främst klagar på storleken av sviten, de hade nämligen en juniorsvit på 50m2 (vilket vår var utan badrummen) som kostade mindre än vad vi betalade. Enligt potiern hade vi fått en mastersvit.
Vi har varit i kontakt med booking.com vid flertal tillfällen och de hävdar att ord står mot ord. Vi var kvar i Mexico i ytterligare 3 veckor på ett annat hotell och erbjöd oss att ta med någon från dom och visa, men de utförde inte sådana uppgifter.
Aldrig mer booking,com