Spanien
Britta72,
7 maj 2018
Updaterad av Elcanario93
för 6 år sedan
Hej. Önskar tips på transfer som inte kostar skjortan för två vuxna och ett barn i juni i år. ... Elcanario93: https://www.barcelona-tourist-guide.com/en/airport/transfers/transfer-barcelona-airport-lloret-de-mar.html
Spanien
Cickie,
19 maj 2009
Updaterad av Yvonnesunshine
för 15 år sedan
Kom hem igår efter en givande resa till Pineda de Mar,Spanien. Var först inne på att bo i Barcelona, men efter prisjämförelser hamnade vi i Pineda de Mar på hotell Aqua Promenade i stället.
Kanonbra hotellrum med två BREDA enkelsängar, balkong med utsikt över havet, god frukostbuffe´, ...
Spanien
Stopannieify,
20 feb. 2013
Updaterad av Hasse93
för 6 år sedan
Jag och min kompis hade tänkt bo och jobba och ev. plugga spanska i Barcelona från augusti 2013 på obestämd tid. Men vi vet inte riktigt hur vi ska leta/hitta jobb och vilka jobb man ska satsa på? Har hört att många jobbar som telefonsörsälja och sådant men via vilka företag och hur ansöker man?
...
Spanien
Judomamma,
11 juni 2018
Updaterad av Helen69
för 6 år sedan
Hej,
Jag åker med mina barn 13 och 18 till Barcelona. Tänker att det är härligt att bo i nån mysigt by vid havet strax utanför. Så jag efterlyser tips på by och boende. Vill inte hyra bil så det är bäst om det går att smidigt åka tåg/buss. Tänker att vi är ett par dagar i Barcelona innan hemresa. ...
Spanien
Lovisa77,
14 mars 2017
Updaterad av Torwan
för 7 år sedan
Hej! Tar tacksamt emot tips på boende en hit utanför Barcelona för 2 vuxna och 3 barn. Lgh, hus spelar mindre roll. Vi kommer att ha hyrbil men tänkt ta tåget in till Barcelona någon/några dagar. Åker i aug så bad nära är att föredra. Tar gärna tips på små mindre badställen än stora långa playor :)
...
Spanien
Reslustkvinna,
12 feb. 2016
Updaterad av Soller
för 8 år sedan
Vilket område är bäst att bo i på en weekendresa till Barcelona? Vi ska väl "turista" genom att besöka sevärdheter, äta gott osv.
Behöver inte bo "mitt i händelserna" men ändå gärna på gångavstånd. Behöver inte lyx men rent och snyggt hotell.
Tacksam för tips. ... Soller: Vi bodde på Hotel ...