Åka hem tidigare

1 jan. 2013 11:48
Visningar: 2141
Hej nu är det såhär att jag hade velat åka hem tidigare, just nu sitter jag i thailand och ska åka hem om tre veckor, men jag hade gärna velat åka hem tidigare, vet någon om detta är möjligt?
1 jan. 2013 16:19
Inte riktigt den rätta platsen att ställa frågan, den får du ta med den du köpte din biljett av. Om du kan boka om biljetten, och vad det kostar om det går. Annars är det ju inget som hindrar dig från att köpa en ny biljett.
Av Vita
1 jan. 2013 17:13
Jadå Filip, det är möjligt!! Gå bara till en Ving/Fritidsresor guide så kan du få hjälp med en biljett hem. Vi är just nu i Kata ( om du är i närheten och behöver hjälp) Hör av dig isf!!
Av Vita
1 jan. 2013 17:20
Jadå Filip, det är allt möjligt!! Kontakta bara en Ving/Fritidsresor guide så hjälper de dig att boka en enkelbiljett hem. Nu i januari kan du få en riktigt billig biljett. Du kan även gå in på resp hemsida och boka enkel men jag rekommenderar dig att kontakta en guide... Vi är just nu i Kata om du behöver hjälp.
Av Hille2
1 jan. 2013 17:33
Citerat från vita:
Jadå Filip, det är allt möjligt!! Kontakta bara en Ving/Fritidsresor guide så hjälper de dig att boka en enkelbiljett hem. Nu i januari kan du få en riktigt billig biljett. Du kan även gå in på resp hemsida och boka enkel men jag rekommenderar dig att kontakta en guide... Vi är just nu i Kata om du behöver hjälp.
Det fattar nog vem som helst att det blir dyrare att kontakta en "reseguide".
Av Vita
1 jan. 2013 17:42
Vi har själva en son som befinner sig i Patong( jobbat där) och det är han som tipsar om att guiderna hjälper till m billiga enkelflyg hem..
Medlemmen har tagit bort svaret
2 jan. 2013 17:27
Filip har inte sagt att han reser charter, det förutsatte jag såklart att han inte gjorde för då säger det sig nästan självt att man tar det med guiderna, det är därför de är där.

Om en reguljärbiljett går att ändras beror helt på biljettypen, inte vilken service man får. Men visst, man kan ha lite tur och fråga rätt person, men då ska man nog kontakta flygplatskontoret direkt för de verkar ha lite mer att säga till om.