Stöd Ukraina

Memmies blogg

Lördag 20 Maj 2006 - Orlando

Wet'n'wild

Sista dagen i Florida delade vi på oss så att alla skulle få göra det de ville. Min pojkvän och jag åkte till Wet'n'wild som är en vattenpark. Där fanns en hel del kul vattenrutschbanor, men tyvärr var det långa köer. Och jämför man med Disney's vattenparker så var denna parken inte alls lika fin. Den var inte lika fräsch och välskött som de andra. Det fanns heller ingen bra mat.

Men vi hade kul ändå. Det var en bana som vi åkte fem-sex gånger som blev vår favorit. Där var kön kort och man blev ordentligt blöt när man åkte. Och även innan i mitt fall för vaktmästaren på attraktionen hällde en hel hink vatten över huvudet på mig när vi satt och väntade på att få åka iväg. Tyvärr har vi inga digitalfoton från parken eftersom vi bara hade med oss en sån där engångskamera man kan ha i vatten.

När vi plaskat omkring i rutschbanor, vågpool och lazy river i flera timmar blev vi hämtade för att ha en gemensam avslutning på resan. Det blev middag på TGI Friday's. Jag drack en jättestor margarita och en jättestor mudslide, så jag var så belåten. Efteråt spelade vi äventyrsgolf. Denna gången var det pirattema på minigolfbanan och pojkvännen vann igen med åtta under par. Han var stolt!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Restorkan är över!
13 år sedan
Ka-ching!
13 år sedan
This is how we kick it in Texas!
15 år sedan
Min nya passion
15 år sedan
Äntligen!
15 år sedan