Stöd Ukraina

Turbotokers blogg

Fredag 15 Juni 2007

Svensk sommar

Jaha så då var det sommar, säger dom i alla fall.. Jag vet inte riktigt. Men det haglar med skolavslutningar och fler och fler går på ledighet så det ligger väl något i det.. OK, jag får väl bita i det sura äpplet och säga att, ja det är väl sommar.
I och för sig var ju förra helgen helt underbar med strålande sol från en himmel utan hav. Satt nere i hamnen och drack Pripps blå på bryggan... Kan det bli mer svenskt. Saknade bara "Blå blå vindar och vatten" ekande från stereon. Årets första dopp blev det också. Hann även med att spela match i värmen på lördagen.
Men sen blev det ju antiklimax, med mulet, kallt och idag till och med regn. Och denna helgen lär det ju inte bli mycket sola. Varmaste dagen enl. SMHI är söndag med 18 grader. Blåsa ska det göra också, mennär gör det inte det här nere i Skåne? Ja ja, man kan ju lika gärna jobba.. .Får ju titta på en massa resmål i alla fall. Så får vi se hur länge jag står ut med svensk sommar... För det är det det är just nu... Svensk sommar.
Dela med andra:    

Kommentarer
Roy säger:
Tjenis mannen! Sommaren verkar som sagt tagit ett litet uppehåll , men så är väl det alltid efter att skorna slutat. Bra för reseföräljningen dock.. Preppens blå, jo jag tackar! Apropå denna dryck och sommarlåt:
http://www.reseguiden.se/minsida/roy/bilder/48514

Ha det fint, blogga på!
Postat 2007-06-16 16:56  Anmäl

Skriv kommentar
Visa alla

Senaste inläggen

Svensk sommar 1.0
16 år sedan
Svensk sommar
16 år sedan