Stöd Ukraina

Myroribrallans blogg

Onsdag 27 Juni 2007

Packa pappas kappsäck- typ...

Jaha, det är som vanligt. Igår skulle jag packa, då satt jag framför datorn ist. Idag skulle jag på utomhuskonsert, men tack o lov spöregnade det så att jag kunde "packa" ist. Å här sitter jag. Framför datorn.

Men jag har iaf en stor hög m grejer på golvet framför mig. Meningen är att de ska hitta sin väg in i ryggsäcken innan jag går o lägger mig. Det är ju iaf två timmar till normal läggdags...

Idag har det införskaffats bla motljusskydd, regnskydd för ryggsäcken & mina linser har tack o lov kommit.

Tittade i min mapp i mailen som heter "Transsibiriska", där har jag sparat alla mer eller mindre viktiga mail inför resan. 101 st närmare bestämt. Och då har jag tagit bort många... o tänk på alla samtal utöver det... ojojoj... nästa långresa ska planeras 2 år i förväg... Men jag har ju iofs redan mina resplaner planerade fram till feb 2009 ;)

Näääääääääääääääää nu ska här stuvas saker. Undrar vad den kommer väga? Jag har ingen våg. Men om jag lyfter mig själv i den ena handen o ryggan i den andra....... så tror jag att ryggsäcken får väga lite mindre än halva mig. Good luck. (Med både packning o självvägning) /Pippi
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet