Stöd Ukraina

Hannabananas blogg

Onsdag 30 Maj 2007

Decision time..

Har nu kommit så långt på min resa att jag har fått två erbjudanden av familjer att bli deras au-pair. förstår inte hur jag ska kunna välja! Den ena familjen har inte haft någon au-pair innan, det var dom som ringde först, har en 3 årig dotter som jag ska ta hand om men även två söner på 12 och 14 år, dom reser desutom ganska mycket, skulle bland annat till Paris och Vermont under tiden jag skulle vara där. Verkar vara en jättego och trevlig familj och dom bodde i northampton som ligger 2 h från New York, och det är ju alltid ett +! Den andra familjen hade två pojkar på 11 och 4 år, dom bor i St. Paul, Minnesota. Dom verkar också vara en jättetrevlig familj som gillar att vandra och mammans pappa hade en gård med hästar som dom brukade åka till och rida. Dom hade en sommarstuga lite mer norrut i Minnesota, nära en skidort. Dom hade en au-pair från tyskland nu. Mailade lite frågor till henne nu, kan vara kul att höra från någon som sitter lite i samma sitts som en själv.. Ahh.. vet inte vad jag ska göra! På fredag skulle jag lämna besked till båda familjerna så imorgon blir en riktig tanke dag!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Norweigan Cruises
16 år sedan
New York
16 år sedan
Turky here we come!
16 år sedan
Matchat
16 år sedan
Decision time..
16 år sedan