Karlsson in Asia Del 1 "Peking kapitlet"

Resealbumet skapat av: Mart76
25 sep. 2009
Visningar: 1523
Då var det dags för Fam Karlsson att dra iväg på lite resa då! Det är herr & fru Karlsson med små tokarna Wincent 3,5 år & Casper 2 år som ska iväg. Avresa från Arlanda 26 november med destination Peking. Där blir det lite sightseeing med muren som stora målet men det lär ju även bli akvarium, djurpark & en massa leksaksaffärs besök oxå;-) Efter 7 dagar i Peking drar vi oss västerut för att besöka länderna Thailand, Malaysia, Vietnam samt Kambodja. Om vi hinner med så ska vi försöka dra oss ner till Brisbane, Guldkusten oxå... Vi har pratat om att göra det här länge nu så det ska bli grymt kul att det verkligen blir av. Här kan man följa våran resa om man vill! Vi hörs/ Karlsson



Här är länkar till de andra delar så kan ni kolla in de oxå om ni vill!


Karlsson in Asia Del 2 "Östkusten i Thailand kapitlet"
http://www.reseguiden.se/forum/resor/karlsson-in-asia-del-2-ostkusten-i-thailand-kapitlet-3291


Karlsson in Asia Del 3 "Västkusten i Thailand kapitlet"
http://www.reseguiden.se/forum/resor/karlsson-in-asia-del-3-vastkusten-i-thailand-kapitlet-3367


Karlsson in Asia Del 4 "Malaysia & Singapore kapitlet"
http://www.reseguiden.se/forum/resor/karlsson-in-asia-del-4-malaysia-singapore-kapitlet-3425
Kategori: Äventyr
Besökta länder: Kina, Sverige
Reslängd: 120 dagar
Datum: 26 november 2009 - 26 mars 2010

Bilder

Karta

Kommentarer

14 dec. 2009 11:21
Heeej! Vad kul - äntligen hittade jag er :) ni verkar ha det underbart! Ska bli jättekul att följa ert äventyr. Stor kram Helena
1 dec. 2009 14:24
Hej kära vänner, Ni ser ut att må bra och det är toppen att kunna följa er på er resa... Blir såååå sugen på att resa när man ser er. Sköt om er!!! Kram Anna
30 nov. 2009 13:54
Hej! Fint album. Det ser ju ut som ni hade det rätt kallt efter klädseln att döma. Du vet väl att du kan klicka på bilden, som "ligger" och klicka på redigera. Där kan du rätta upp den och spara. Gilla
29 nov. 2009 21:36
Ja må han leva ja må han leva ja må han leva uti hundrade år.... GRATTIS gulliga "Pasper" på din födelsedag hoppas du får roliga presenter! önskar vi alla tre! zhù hé !! = grattis på kinesiska. pussa dina föräldrar och din bror. eller på kinesiska; 是的,讓他住,以便讓他活,所以他可以活地保百年....恭喜可愛“肺動脈”在您的生日,希望你有樂趣禮物!我們希望所有三個!朱他! =祝詞中。吻你的父母和你的兄弟。 shì de, ràng tā zhù, yǐ biàn ràng tā huó, suǒ yǐ tā kě yǐ huó dì bǎo bǎi nián....gōng xǐ kě ài“fèi dòng mài” zài nín de shēng rì, xī wàng nǐ yǒu lè qù lǐ wù!wǒ men xī wàng suǒ yǒu sān gè!zhū tā! =zhù cí zhōng。wěn nǐ de fù mǔ hé nǐ de xiōng dì。
Av Gnusan
26 nov. 2009 12:49
Idag åker ni!!! Ha en underbar resa och rapportera så ofta som ni kan och vill till oss här hemma hur ni har det. Tänker på er och kommer att sakna er men hoppas att 4 månader känns som kort tid för mig och som en fantastisk rolig evighet för er! :-) Kram Gun
Av Annne1
31 okt. 2009 16:35
åå Saigons waterpark var skitkul
Av Gnusan
6 okt. 2009 08:46
Åh så bra att ni har lagt upp er på resedagboken så att vi kan ha lite koll på er och följa er resa. Kambodja! Blir superavundsjuk, vill dit igen, tyckte att det var toppen! Vi hörs snart hoppas jag! Kram kram Gun
Av Bella__
6 okt. 2009 07:45
Jag noterar för övrigt att reseguiden valde att låta mig bli en sengångare på fotot när jag registrerade mig på denna sajt. Hrmpff.
Av Bella__
6 okt. 2009 07:43
Vad roligt! Lycka Till! Ni inspirerar! Man KAN resa med barn!! :-) Kram Bella
Av Marika
29 sep. 2009 13:12
Åh vad avis jag blir, vilken underbar resa ni har framför er. Kommer absolut att följa den! Trevlig resa! Marika