Stöd Ukraina

Aktiviteter

Skriv kommentarAlla kommentarer
Marita59
Marita59 säger om Gubbar_pa_drifts blogginlägg "Sista rycket!":
Tack för att du delar med dig av dina upplevelser det är ett nöje att följa din "dagbok". Kommer att sakna läsningen. Välkommen hem
25 mars 2024 21:08
Gubbar_pa_drift
Gubbar_pa_drift säger om sin bild "Så sitter man här på El Dorado flygplats igen.":
Öl har en tendens till att smaka bra var man än är. Men den Kunstman jag drack på Sky Costanera i Santiago de chile var nog den godaste under den här resan. ;-))
8 mars 2024 16:22
Marita59
Var har dom bästa ölen:)
7 mars 2024 23:15
Gubbar_pa_drift
Gubbar_pa_drift säger om sin bild "Utsikt från Sky Costanera":
Hade också hoppats på att kunna ta mig till fler platser på ön självständigt. Men med krav på guide för alla platser förutom precis vid Tanga Roa så fick det vara.
6 mars 2024 16:04
Marywood
Marywood säger om Gubbar_pa_drifts bild "Utsikt från Sky Costanera":
Så kul att följa dig på din resa här på resguiden! Jag får uppleva stora delar av mitt Sydamerikaäventyr igen många år senare! Santiago de Chile - en vacker stad vid foten av Anderna och med dom bästa empanadas i hela Sydamerika 😊😋. Synd att Påskön var så dyrt. Hade hoppats på fler bilder....
6 mars 2024 10:42
Gubbar_pa_drift
Gubbar_pa_drift säger om sitt blogginlägg "Slapp och häng.":
Då får du hälsa tillbaka och tala om att jag är hemma till påsk.
3 mars 2024 17:33
Susjew
Susjew säger om Gubbar_pa_drifts blogginlägg "Slapp och häng.":
Björn hälsar och gillar att höra om äventyren
3 mars 2024 17:04
Gubbar_pa_drift
Gubbar_pa_drift säger om sitt blogginlägg "Slapp och häng.":
Ja, det ska bli skönt att lägga sig på en av beacherna där och slappa några timmar om dagen. Här är inga riktigt bra stränder i närområdet utan man måste ta sig ett par mil bort.
2 mars 2024 23:57
Marita59
Marita59 säger om Gubbar_pa_drifts blogginlägg "Slapp och häng.":
Perfekt och så lite bad på det
2 mars 2024 22:19
Gubbar_pa_drift
Gubbar_pa_drift säger om sitt blogginlägg "Slapp och häng.":
Japp........och mer av den varan blir det om en vecka då jag åker tillbaka till Galapagos.
2 mars 2024 15:52