Gubbarna tackar! 🤠
Aktiviteter
Välkomna hem till sol och blåsippor
De sista dagarna förflöt i lugnt tempo. I söndags så tillbringade vi dagen på beachen, där det bara var Stefan som tog sig ett dopp. Skönt sa han att det var, men Roland och jag var skeptiska till det.
I måndags så tog vi bussen bort till gamla stan. Inte så värst mycket att se, förutom en katedral som var stängd för portreparation och några gränder. Men varsin serveza lyckades vi få tag i på ...
Gubbarna fick för sig att för en gångs skull prova på en gammaldags chartertripp till LAS Palmas. Det var dit jag första gången for på min allra första chartertripp 1973. Vi som far är undertecknad samt Stefan och Roland som därmed gör debut i "Gubbar på drift".
Demmereserjordenrunt skriver blogginlägget "En underbar resa till Gran Canaria - där vi kombinerade All Incusive med "vanligt hotrelboende""
7 dec 2025 14:20
7 dec 2025 14:20
Vi har precis kommit hem från två härliga veckor på Gran Canaria - där vi satte extra "Guldkant" på resan genom att flyga i SAS nya Business Class till Laspalmas och genom att bo de fyra första dagarna på H10 Meloneras i Priviledge Room - All Inclusive med extra allt. Vi avslutade i Las Palmas där vi bodde på Hotel Reina Isabel med "frukostpension".
H10 Meloneras med boerne i Priviledge Roo...
Tack för svar =)
Hej!
Ursäkta sent svar men såg att det inte va någon som svarat dig så jag svarar tänkte jag =)
San Sebastián: Stränderna är fina, missa inte att strosa runt i gamla stan (Parte Vieja) och köra en pintxos-runda. Den lilla linbanan upp till Monte Igueldo ger dessutom grym utsikt över hela La Concha-bukten.
Bilbao: Guggenheimmuseet är ett måste – även för den som inte är konstnörd. Men gå o...
Hej alla
Om ni har några bra tips på vad som kan göras/ses/utforska i San Sebastian, Bilbao och Santander så tar jag gärna emot alla tips ni har :)
Ha en underbar sommar
Hej,
Jag reser till Mallorca den 21/6 och ska vara borta 1v. Reser själv och ska bo i Cala Mesquida, så tänkte höra om någon har resetips på vad man inte får missa!? Eller nån annan ska dit får ni gärna höra av er! Alltid kul med sällskap! ☀️☀️🌴🌴🏝️🍹🍹💦🌊🌊
Sida:12345678910Nästa