Work and holiday februari/mars 2015

14 okt. 2014 09:31
Visningar: 292
Hej!

Mitt namn är Sara Löfgren, är 20 år och planerar att åka till Australien i början på nästa år! Jag planerar att jobba i Australien i några månader (kanske längre beroende på hur man trivs). Har inte speciella planer om vart i australien utan tänkte ta det lite som det kommer!

Jag är en social, spontan, trevlig person som vill ägna mig åt att sola, bada, festa, surfa, träffa massa nya människor, resa och uppleva australien! (När man inte jobbar såklart)

Är väldigt öppen för allt och om någon har samma planer får ni jättegärna höra av er!
Av Zammy
19 okt. 2014 22:45
Tja Sara! Mina tankebanor går åt samma håll som dina då jag precis som du även vid sidan av allt solande, festande, surfande etc. även planerar på att jobba i Australien! Jag har dock planer på att dyka en del där nere och hoppas att det kan vara något som även intresserar dig :)

Och ja... Jag skulle väl beskriva mig som en glad och öppen person som helt enkelt tröttnat på att jobba bakom baren här hemma och är sugen på nya äventyr! Förövrigt så hade jag inte haft några bekymmer ifall man skulle bli ett gäng som drar heller. Och det skulle föredras ifall man åkte iväg redan vid jan/feb istället för mars!

Lägg gärna till mig på facebook om det skulle vara så att du och/eller annat folk är sugna på att åka ner
fb: https://www.facebook.com/sam.saghafi
26 nov. 2014 01:02
Hallii
Ska till Sydney i början av februari, har dock inga direkta planer på att jobba som det ser ut nu men alltid kul om man har kontakt med någon när man väl är där. Skriv gärna till mig på Facebook, Jonatan Motin.
3 jan. 2015 18:18
Jag är jättesugen på exakt samma!! Skriv till mig på fb om du fortfarande är intresserad: Lovisa Bjärnhall :)
4 jan. 2015 14:52
låter som du har samma planer som mig vill också åka till australen i början gärna jan/feb vill gärna börja i Melbourne men sen har jag inga bestämda planer reser gärna vidare.
lägg till mig på facebook om du fortfarande är intresserad utav resekompis.
facebook: bonnie lynn
14 jan. 2015 16:42
Jag har exakt samma planer! Är sjukt sugen på att åka till Australien med ett work and holiday visum och bara upptäcka landet! Är väldigt peppad att lära mig surfa, hoppa fallskärm och gå på safari.
Skriv till mig om du fortfarande är intresserad
/Maria Forsberg