Vartsomhelst, närsomhelst, nu är jag fri.

3 juli 2015 11:12
Visningar: 28
Hej allihopa! Jag kommer snart bege mig hem från Grekland och är sugen på ett ny resa. Jag har sagt upp mig från jobbet och kan därför resa vartsom närsom. Ska du eller dina vänner iväg på ert livs resa, eller kanske bara en tur till en storstad? Jag är öppen för förslag.

För övrigt är jag en skön man på 1,78 cm som gillar att shoppa, glida, festa och ta en drink i solen. Jag har besökt 19 länder på tre år och letar efter fler att bocka av. Som yrke är jag en expert på att sälja produkter. Kan sälja sand i sahara eller is på nordpolen. Hör av er med förslag kära vänner!

Mvh, Adam
Av Emmmis
6 juli 2015 14:31
Hallå där!
Jag är sugen på en weekend någonstans inom Europa nästa helg.
Är som dig också ganska flexibel vad gäller resmål!
vad letar du för länder att bocka av på din lista? :)

Hojta till så kanske man kan planera något! :)
/Emma
6 juli 2015 16:11
Hej,

Vad kul! Jag har väll de jugoslaviska länderna kvar, London, Irland, Skottland, Island, Schweiz eller annat. Jag kan dock tänka mig att åka till länder jag redan varit inom innan. Kan tänka mig lite varmare också såsom Spanien, Italien, Frankrike osv. Vad är du sugen på för land att besöka? :)

/ Adam
6 juli 2015 16:24
Jag såg att du lagt upp en tråd också. Kan säga att Amsterdam är en fantastisk stad. Har varit där ca 12 gånger och var där senast för 2 veckor sedan. Om det är något på kartan så är jag up for it :)

/ Adam
Av Emmmis
7 juli 2015 11:41
Hej igen! :)
Vad kul, varmt land är nog mitt enda krav!
Frankrike, Italien och Spanien vill jag också åka till. Men även Amsterdam såklart.
Haha, som sagt finns så många ställen man vill åka till!! :)

Har du fb så kanske man kan prata lite där? :)
7 juli 2015 11:46
Haha visst är det så, det är tyvärr tiden som hindrar från att resa till alla man vill besöka :) Jag skickar ett PM!