UpptĂ€cka USA tillsammans? 😃

28 juli 2016 11:55
Visningar: 294
HÀrliga och seriösa resekompisar till USA sökes! :)
Planerar att göra en USA resa till hösten antingen oktober eller november och vore roligt att fÄ upptÀcka det tillsammans med resekompisar som kan Äka perioden okt-nov planen Àr ca 2 veckor, antingen New York eller Los Angeles :)
Är en lĂ€ttsam, social och glad person som söker likasinnade med samma planer. Hör gĂ€rna av er hĂ€r eller skicka ett pm! :)

(Endast seriösa svar frÄn de som verkligen vill och kan) :)
Av Xmillax
29 juli 2016 15:35
HallÄ Jennan! Jag funderar pÄ LA i höst, 2-4 veckor beroende pÄ pris pÄ boende :) Ska du dit och göra nÄgot speciellt?
29 juli 2016 16:02
Citerat frÄn Xmillax:
HallÄ Jennan! Jag funderar pÄ LA i höst, 2-4 veckor beroende pÄ pris pÄ boende :) Ska du dit och göra nÄgot speciellt?
Skoj!
Yes söker resvĂ€nner med samma planer â˜ș planen Ă€r att bara hĂ€nga och ha roligt, vara ute och gĂ„ runt och upptĂ€cka staden. Lite shopping, utgĂ„ngar (om man vill) och massa mer :))
31 juli 2016 01:30
Helt klart sugen pÄ bÄda tvÄ, i November. Ska plugga och flytta till sthlm, redan varit utomlands par gÄnger i Är men sugen pÄ USA igen och dÄ LA eller NY.
Av Emelys
25 sep. 2016 22:05
Citerat frÄn Jennan88:
HÀrliga och seriösa resekompisar till USA sökes! :)
Planerar att göra en USA resa till hösten antingen oktober eller november och vore roligt att fÄ upptÀcka det tillsammans med resekompisar som kan Äka perioden okt-nov planen Àr ca 2 veckor, antingen New York eller Los Angeles :)
Är en lĂ€ttsam, social och glad person som söker likasinnade med samma planer. Hör gĂ€rna av er hĂ€r eller skicka ett pm! :)

(Endast seriösa svar frÄn de som verkligen vill och kan) :)
HÀr har du en som lÀÀÀngtar ihjÀl sig efter att Äka ivÀg och upptÀcka USA! =) Skulle ocksÄ kunna tÀnka mig i November. Har du spikat ett datum? =)
Medlemmen har tagit bort svaret
30 sep. 2016 13:48
Hej
sjÀlv sÄ ska jag ut pÄ en lÀngre resa i usa o tÀnkte börja i new york dÄ jag redan vatt pÄ vÀstra sidan. SÄ vill du spendera dina tvÄ veckor med o upptÀcka new york sÄ Àr jag pÄ :D
8 okt. 2016 20:05
Hej Jenna!

LĂ„ter kul, har funderat pĂ„ New York! Har du planerat nĂ„gra aktiviteter?! 😁